Specjalista ds. Kadr i Płac
Nowa
HR

Specjalista ds. Kadr i Płac

Poznań
7 900 - 8 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 600 - 7 200 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 900 - 8 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 600 - 7 200 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
TaxCoach

TaxCoach

TaxCoach to dynamicznie rozwijające się biuro rachunkowe, specjalizujące się w kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej oraz doradczej dla firm z różnych sektorów gospodarki. Nasza oferta obejmuje m.in. prowadzenie księgowości, doradztwo podatkowe, obsługę kadr i płac, zakładanie i prowadzenie spółek, wynajem wirtualnych biur oraz doradztwo gospodarcze. Dołączając do zespołu TaxCoach, stajesz się częścią firmy, która ceni profesjonalizm, innowacyjność oraz jest aktywnie zaangażowana w rozwój swoich pracowników.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C1

Naliczanie wynagrodzeń

Samodzielne naliczanie list płac

Sporządzanie deklaracji ZUS

Sporządzanie deklaracji PIT 4R

archiwizacja dokumentów

Mile widziane

Naliczanie list płac w pakiecie mobilności

Opis stanowiska

Friendly offer

Nasza kancelaria rachunkowa TaxCoach zdobyła ogromne doświadczenie przy obsłudze różnej wielkości przedsiębiorstw – od jednoosobowych firm, spółek cywilnych, spółek z o.o., spółek komandytowych, spółek akcyjnych, stowarzyszeń, fundacji a kończąc na stałej obsłudze polskich filiach zagranicznych firm międzynarodowych. Obsługujemy podatkowo także znaczny portfel klientów z Chin, Japonii, Anglii, Ukrainy, Niemiec, Francji, Holandii czy też Iranu jak i wielu innych destynacji. Naszym atutem jest fakt, że każdy członek zespół specjalizuje się w innym obszarze rynku.


KOGO SZUKAMY?

  • Samodzielnej i dokładnej osoby z minimum 3 letnim doświadczeniem w obszarze kadr i płac.
  • Kandydata z umiejętnością archiwizacji dokumentacji oraz sporządzania i uzupełniania teczek osobowych.
  • Osoby z praktyczną znajomością programu Optima w zakresie uzupełniania kartotek pracowniczych, sporządzania deklaracji ZUS i PIT 4R.
  • Osoby, która potrafi samodzielnie naliczać listy płac i rachunki - WARUNEK KONIECZNY
  • Mile widziana umiejętność naliczania list płac w pakiecie mobilności oraz dla pracowników oddelegowywanych do pracy zagranicą.
  • Kogoś, kto sprawnie wysyła miesięczne deklaracje w Płatniku i korekty do ZUS.
  • Osoby potrafiącej sporządzać umowy i aneksy.
  • Kandydata z umiejętnością rejestrowania i wyrejestrowywania pracowników.
  • Osoby z doświadczeniem w kontakcie z klientem (e-mailowym, telefonicznym) oraz urzędami w imieniu klienta.
  • Atutem będzie umiejętność rozwiązywania problematycznych kwestii kadrowo-płacowych.
  • Mile widziana gotowość do szkolenia pracowników niższego szczebla.


CO OFERUJEMY?

  • Stabilne i konkurencyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B oraz atrakcyjny system premiowy powiązany z dokładnością i terminowością realizowanych zadań (szczegóły do ustalenia).
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna Luxmed oraz karta Multisport.
  • Możliwość rozwoju kompetencji z zakresu kadr i płac poprzez szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne dotyczące przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, systemów płacowych i innych kluczowych obszarów.
  • Nowoczesne narzędzia, automatyzujące pracę.
  • Realną ścieżkę rozwoju zawodowego w ramach organizacji, dostosowaną do Twoich umiejętności i ambicji w obszarze kadr i płac.
  • Możliwość rozwoju specjalistycznej wiedzy poprzez udział w branżowych szkoleniach i konferencjach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Archiwizacja dokumentacji,
  • Sporządzanie i uzupełnianie teczek osobowych,
  • Sporządzanie i uzupełnianie kartoteki pracownika w Optimie,
  • Sporządzanie deklaracji Zus i PIT 4R w Optimie,
  • Wysyłanie miesięcznych deklaracji w Płatniku,
  • Naliczanie list płac, rachunków,
  • Sporządzanie umów i aneksów,
  • Kontakt z klientem (e-mailowy, telefoniczny),
  • Wysyłanie korekt do Zus,
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników,
  • Kontaktowanie się z urzędami w imieniu klienta,
  • Szkolenie pracowników niższego szczebla,
  • Rozwiązywanie problematycznych tematów,
  • Przygotowywanie zestawień dla klientów,
  • Przygotowywanie wniosków, pism do Urzędów.


Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  • Kontaktu od naszego działu HR w formie mailowej - możliwość samodzielnego zapisu na rozmowę rekrutacyjną poprzez kalendarz Google.
  • Spotkania w naszej firmie z działem rekrutacji i członkami Zarządu, w trakcie rozmowy rekrutacyjnej przewidziane jest jedno krótkie zadanie.


7 900 - 8 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 600 - 7 200 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Payroll & Finance Specialist (z j. włoskim)

Nowa
Giganci Programowania
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
payroll
rynek włoski
Nowa