Grafik (-czka)
JP Dziekoński 3, Warszawa
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Tchibo to wyjątkowe połączenie tradycji i nowoczesności. Od ponad 70 lat tworzymy jedne z najlepszych kawowych specjałów na świecie, a od 30 lat rozwijamy się dynamicznie w Polsce. Jako jeden z największych producentów kawy w kraju, eksportujemy nasze produkty na rynki całego świata.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Grafik
Twój zakres obowiązków:
Projektowanie materiałów graficznych dla marki Tchibo i poszczególnych kategorii: Kawa, Akcesoria kawowe, Kawiarnie i Non-Food, zgodnie z brief’em kreatywnym;
Tworzenie materiałów graficznych na potrzeby kampanii marketingowych zarówno digitalowych (kampanie digitalowe, social media, ekrany w punktach sprzedaży, menu boards itp.), jak i do druku (POS, plakaty, ulotki, katalogi – w tym DTP);
Opracowywanie kreatywnych KV kampanii i adaptacja konceptów na różne formaty;
Adaptacja korporacyjnych KV z uwzględnieniem specyfiki rynku polskiego;
Tworzenie animacji na potrzeby kampanii YT, Meta, TikTok oraz nośniki digitalowe w punktach sprzedaży;
Wnoszenie własnych pomysłów kreatywnych, mile widziana inicjatywa w tworzeniu koncepcji komunikacyjnych;
Tworzenie spójnych, estetycznych i skutecznych materiałów wizerunkowych i sprzedażowych zgodnych z identyfikacją wizualną marki, budujących całościowe doświadczenie klienta z marką;
Współpraca z działem Marketingu, Visual Merchandisingu i Sklepów;
Współpraca z drukarniami, dostawcami mediów i podmiotami wspierającymi.
Nasze wymagania:
Minimum 5 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w agencji reklamowej lub dziale marketingu) w kreacji projektów graficznych wspomagających realizację celów biznesowych;
Bardzo dobrą znajomość programów Adobe CC: Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects;
Znajomość zasad projektowania materiałów POS dla sklepów z branży retail, a także Visual Merchandisingu oraz cross- i omni- channel marketingu;
Wysoko rozwinięte umiejętności twórczego i koncepcyjnego myślenia;
Umiejętność projektowania z myślą o różnych kanałach - digital i print;
Znajomość zasad kompozycji, typografii, brandingu i DTP;
Umiejętność pracy z KV kampanii i adaptacji materiałów do różnych formatów;
Kreatywność i wyczucie estetyczne - znajomość aktualnych trendów w designie;
Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań oraz tworzenia i nadzorowania harmonogramów projektów, a także pracy nad wieloma projektami równolegle;
Jesteś osobą proaktywną, komunikatywną, samodzielną i otwartą na pracę zespołową;
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie;
Potrafisz pracować na systemie Windows;
Mile widziane:
Znajomość narzędzi AI wspierających projektowanie (Midjourney, Firefly, Runway, ChatGPT itp.).
Oferujemy:
Umowę o pracę (zatrudnienie przez firmę zewnętrzną) lub kontrakt B2B w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Pracę w zespole pełnym pasji, zaangażowania i wzajemnego wsparcia.
Model pracy hybrydowej – możliwość pracy zdalnej do 8 dni w miesiącu.
Atrakcyjny pakiet benefitów:
kafeteria benefitów (kino, siłownia, kultura i wiele innych),
prywatna opieka medyczna (także dla rodziny – w opcji z dopłatą),
karta MultiSport,
deputat kawowy – aromatyczna premia każdego miesiąca,
zniżki na produkty Tchibo,
szkolenia, wydarzenia edukacyjne i rozwój kompetencji.
Grafik (-czka)
Grafik (-czka)
JP Dziekoński 3, Warszawa
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.