Oferty
Asystent zespołu wsparcia IT

Asystent zespołu wsparcia IT

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

Windows

helpdesk

Microsoft Office

branża IT

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poszukujemy energicznej osoby na stanowisko Asystenta Zespołu Wsparcia IT, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz pasję do technologii, jesteś osobą komunikatywną i potrafisz efektywnie rozwiązywać problemy, to ta rola jest idealna dla Ciebie. Będziesz odpowiedzialny za wsparcie naszych użytkowników, rozwiązywanie problemów technicznych i współpracę z zespołem IT. Oferujemy możliwość rozwoju w obszarze IT oraz doskonalenie umiejętności. Dołącz do nas i rozwijaj się w branży IT!


Twój zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie stanowisk pracy,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,
  • Obsługa logistyczna pracowników pracujących w trybie zdalnym (przygotowywanie oraz odbieranie przesyłek ze sprzętem),
  • Wsparcie informatyczne pracowników firmy i rozwiązywanie problemów z działaniem systemów komputerowych,
  • Obsługa systemu zgłoszeniowego, diagnozowanie problemów i przekazywanie zebranych danych w celu dalszej diagnozy do odpowiednich zespołów IT,
  • Prowadzenie/aktualizacja ewidencji sprzętu informatycznego,
  • Tworzenie prostych instrukcji i dokumentacji technicznej.


Nasze wymagania:

  • Znajomość zagadnień IT, takich jak konfiguracja i zarządzanie komputerami, 
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i rozwiązywanie problemów.

Mile widziane:

  • Wykształcenie kierunkowe lub/i staż/praktyki w dziale IT,
  • Znajomość budowy/działania sieci LAN/WAN,
  • Umiejętność diagnozowania sprzętu komputerowego,
  • Umiejętność zarządzania urządzeniami peryferyjnymi,
  • Pomoc techniczna lub obsługa klienta w zakresie technologii będzie atutem,
  • Zainteresowanie obszarem IT.


Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością nawiązania dłuższej współpracy,
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej,
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • Współdzielone koszty aktywności fizycznych- karta Multisport,
  • Praca od poniedziałku do piątku 8:00-18:00 (8-godzinne zmiany),
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne,
  • Dostęp do platformy do nauki języków.


Aplikuj już teraz!

Rekomendowane oferty

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim | 48 PLN/h

Nowa
7 600 PLN/mies.
TP Poznań
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
obsługa komputera
język niemiecki
Nowa

Support Hero

Nowa
6 500 - 7 900 PLN/mies.
Text
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
English
customer service
Nowa

Client Operations Specialist

Nowa
ADFIDENCE
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zorientowanie na szczegóły
praca z klientem
Dokładność
Nowa

Junior IT Support with Ukrainian💻

Nowa
6 950 - 7 750 PLN/mies.
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
CRM
dobra organizacja pracy
Nowa

Customer Service with German (dialekt szwajcarski)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
konsultant
Nowa