Oferty
Danish-Speaking Card Dispute Specialist

Danish-Speaking Card Dispute Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

English

danish

MS Office 365

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Danish-Speaking Card Dispute Specialist

 

Tasks and Responsibilities:


  • Handling Cases and Solving Problems:

Investigate cases, communicate with customers via email or phone, and help prevent fraud.

Translate messages between Danish and English and follow all rules and policies related to card services.

  • Keeping Records and Following Rules:

Write down case details carefully, take part in checks and audits, and make sure all actions follow the rules.

  • Working with Teams and Partners:

Cooperate with other teams (like Sales, Finance, or Compliance) and outside partners to ensure smooth operations.

Help team members with tasks, suggest ideas to improve processes, and support training activities.

 

We Offer:

  • Employment contract,
  • Friend referral program with additional bonuses,
  • Hybrid working from Krakow 3 days per week (we guarantee the equipment to work from home),
  • If you live far from Krakow - we will provide you with accommodation for the training period. And after the training, you will continue working remotely,
  • Access to the MyBenefit platform with a choice of benefits including private medical care, sports card or various vouchers,
  • Life insurance,
  • The real opportunity to grow by taking part in recruitment and internal training,
  • Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.

 

Requirements:

  • Fluency in Danish and English (written and spoken).
  • Strong analytical, problem-solving, and organizational skills.
  • Positive attitude, team-oriented mindset, and ability to adapt to change.
  • Proficiency in IT tools (MS Office 365) and an understanding of compliance principles.
  • Experience in customer service, administrative tasks, and payment card services is an asset.

 

We are recruiting remotely. Here are its stages:

1. Quick phone call.

2. Language verification.

3. Teams interview. 

4. Information about the decision.​

 

Join us today!


Rekomendowane oferty

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Doradca Klienta Biznesowego (w tym segment korporacji)

Nowa
Bank BPS S.A.
Rzeszów
def3000
obsługa klienta
Nowa

Chargeback Analyst

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
Mastercard
chargeback
Visa
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
CashDirector S.A
Lublin
Umiejętność pracy w zespole
zaangażowanie
Umiejętność organizacji pracy własnej
Nowa

Doradca Klienta w Zakresie Usług Finansowych

Nowa
6 000 - 15 000 PLN/mies.
AAA Auto
Piaseczno
obsługa kasy fiskalnej
sprzedaż
finanse
Nowa