Czesć!
- Czy wiesz jak korzystać z terminala płatniczego?
- Zadania techniczne nie sprawiają Ci trudności?
- Czujesz się komfortowo w świecie aplikacji i pewnie obsługując komputer?
- Szukasz długoterminowej współpracy?
Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych i dołącz do nas!
Sprawdź szczegóły współpracy poniżej!
Na czym polega ta rola?
Jako konsultant ds. obsługi klienta w naszej firmie, będziesz wspierać użytkowników terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w języku niemieckim!
Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia.
Idealny profil kandydata:
-
Znajomość języka niemieckiego (C1) - pomagamy klientom mówiącym po niemiecku. Zapewnimy Ci wszystkie narzędzia do współpracy w języku, który dobrze znasz!
-
Umiejętności komunikacyjne i empatia - pomagamy klientom, którym zależy na szybkim i skutecznym uzyskaniu rozwiązania.
-
Dobra organizacja i wielozadaniowość - potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku.
-
Gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin (3 tygodnie) - od 9:00 do 17:00 (pon-pt).
- Dyspozycyjność do współpracy w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do soboty (zmiany poranne i popołudniowe) oraz w godzinach 08:00 - 16:30 w niedziele. *
-
Elastyczność czasowa - możliwość współpracy między 120 do 160 godzin miesięcznie.
- Biegłość w obsłudze komputera
*Harmonogram współpracy według niemieckiego kalendarza - jeśli w Polsce będzie ustawowo dzień wolny, a w Niemczech ten sam dzień będzie dniem roboczym - możesz mieć tego dnia zaplanowaną zmianę w harmonogramie.
Zadania:
- Odbieranie połączeń od użytkowników terminali płatniczych
- Wsparcie techniczne dla Klientów Biznesowych
- Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów
- Pomoc w obsłudze i konfigurowaniu terminali płatniczych
- Przyjmowanie zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu
Kanały wsparcia klienta:
- połączenia przychodzące,
- wiadomości e-mail (system ticketowy),
- połączenia wychodzące (tylko w przypadku potrzeby oddzwonienia do klienta)
Co oferujemy?
-
Umowę zlecenie na czas nieoznaczony – stabilna współpraca na przejrzystych warunkach.
- Wysoka stawka – 48 zł brutto/h – już od pierwszego dnia szkolenia!
-
Przyjazne, wielokulturowe środowisko pracy – spotkaj ludzi z całego świata, których łączy wspólna pasja.
-
Możliwości rozwoju osobistego i językowego – nasza projekt to szansa na rozwój i długoterminową współpracę.
-
Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych.
-
Konkursy i nagrody – zdobywaj nagrody w firmowych konkursach wiedzy!
Czekamy na Twoją aplikację! :)