Dla naszego klienta: producenta samochodów klasy Premium, poszukujemy osób, które są zaangażowane, kulturalne i pasjonują się motoryzacją.
Współpracując z nami, poznasz smaczki i tajniki funkcjonowania marki premium od kuchni.
Dlatego nie zastanawiaj się i zostań częścią zespołu Teleperformance jako:
Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Współpraca w pełni zdalna.
Czym będziesz się zajmować:
- kontakt z klientami, którzy mają problemy techniczne ze swoimi samochodami,
- obsługa poprzez e-maile, połączenia przychodzące i czasami wychodzące,
- wsparcie klientów przy szukaniu warsztatów, organizowanie transportu samochodowego, mechanika, wsparcie przy reklamacjach i różnego rodzaju zapytaniach,
- bywa, że będziesz obsługiwać klientów rynków innego kraju w języku angielskim.
To oferujemy:
- umowę zlecenie ze stawką 28,10 zł brutto/h + liczne benefity, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej czy bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
- współpracę zdalną, do której gwarantujemy sprzęt,
- realną możliwość awansu i rozwoju kariery w ramach rekrutacji wewnętrznych,
- zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności.
Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:
-
doskonała znajomość języka polskiego,
- język angielski na poziomie min. B2/C1 (będzie potrzebny, ponieważ może zdarzyć się potrzeba obsługi klientów w języku angielskim),
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną,
- analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów,
- silne umiejętności interpersonalne: komunikatywność, uprzejmość, kultura osobista, asertywność
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym.
Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu i aplikuj!