Oferty
Zdalnie | Konsultant(ka) w branży motoryzacyjnej
Support

Zdalnie | Konsultant(ka) w branży motoryzacyjnej

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Teleperformance Polska

Teleperformance Polska

Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

branża motoryzacyjna

Motoryzacja

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta: producenta samochodów klasy Premium, poszukujemy osób, które są zaangażowane, kulturalne i pasjonują się motoryzacją.


Współpracując z nami, poznasz smaczki i tajniki funkcjonowania marki premium od kuchni.


Dlatego nie zastanawiaj się i zostań częścią zespołu Teleperformance jako:


Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Współpraca w pełni zdalna.


Czym będziesz się zajmować:

  • kontakt z klientami, którzy mają problemy techniczne ze swoimi samochodami,
  • obsługa poprzez e-maile, połączenia przychodzące i czasami wychodzące,
  • wsparcie klientów przy szukaniu warsztatów, organizowanie transportu samochodowego, mechanika, wsparcie przy reklamacjach i różnego rodzaju zapytaniach,
  • bywa, że będziesz obsługiwać klientów rynków innego kraju w języku angielskim. 


To oferujemy:

  • umowę zlecenie ze stawką 28,10 zł brutto/h + liczne benefity, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej czy bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
  • współpracę zdalną, do której gwarantujemy sprzęt,
  • realną możliwość awansu i rozwoju kariery w ramach rekrutacji wewnętrznych,
  • zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności.


Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:

  • doskonała znajomość języka polskiego,
  • język angielski na poziomie min. B2/C1 (będzie potrzebny, ponieważ może zdarzyć się potrzeba obsługi klientów w języku angielskim),
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną,
  • analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów,
  • silne umiejętności interpersonalne: komunikatywność, uprzejmość, kultura osobista, asertywność
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym.

 

Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu i aplikuj!



Sprawdź podobne oferty pracy

Opiekun klienta z j. angielskim

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
Microsoft Office Excel
MS Office
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
księgozbiory
druk
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

Nowa
Bean&Buddies Sp. z o.o.
Warszawa
odpowiedzialność
Ownership
obsługa klienta
Nowa

Koordynator/ka projektów tłumaczeniowych

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
język niemiecki
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Młodszy doradca klienta e-commerce z językiem angielskim

Nowa
autoDNA
Łódź
sprzedaż
język angielski
język polski
Nowa