Specjalista ds. sprzedaży reklamy telewizyjnej/Handlowiec
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami (telefon, e-mail, wideorozmowy).
Prezentacja oferty produktowej, przygotowywanie wycen i ofert handlowych.
Prowadzenie procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu do podpisania umowy/zamówienia, w tym:
Planowanie kampanii reklamowych i przygotowanie media planów;
Kontrola nad kampaniami reklamowymi w trakcie ich realizacji;
Raportowanie, analizy post-buy i rozliczanie kampanii;
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
Współpraca z Działem Online oraz Redakcją w celu tworzenia kompleksowych ofert
Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie oferowanych produktów
Nasze wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży mediów (najlepiej w telewizji lub w pracy w domu mediowym przy planowaniu i zakupie kampanii telewizyjnych);
Doskonałe umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i analityczne;
Znajomość podstawowych wskaźników mediowych;
Komunikatywność, łatwość budowania relacji, nastawienie na cel i wynik;
Samodzielność, dobra organizacja pracy, systematyczność.
Mile widziane:
Znajomość narzędzi do planowania i analizy kampanii, w szczególności Arianna;
kontakty w branży reklamy telewizyjnej i/lub w domach mediowych;
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w pracy.
Oferujemy:
Atrakcyjne warunki finansowe;
Możliwość realnego wpływu na budowę dynamicznie rozwijającej się stacji TV;
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta;
Elastyczne godziny pracy;
Dynamiczne otoczenie i pracę w kreatywnym zespole;
Przyjazną atmosferę.
Specjalista ds. sprzedaży reklamy telewizyjnej/Handlowiec
Specjalista ds. sprzedaży reklamy telewizyjnej/Handlowiec