Manager ds. Komunikacji

Marketing

Manager ds. Komunikacji

Marketing

Chłodna 51, Warszawa

The Company

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

B2B marketing
content marketing
copywriting
e-mail marketing
komunikacja marketingowa
zarządzanie zespołem
dobra organizacja pracy
marketing manager

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Opis stanowiska

Manager ds. Komunikacji odpowiada za budowanie i zarządzanie działem komunikacji oraz content marketingu dla wszystkich marek w portfolio The Company.

Stanowisko koncentruje się na tworzeniu spójnej narracji marki The Company oraz jej subbrandów (Corporate Connections, BNI), z naciskiem na skuteczne przekazywanie wartości organizacji do jej interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych. Osoba na tym stanowisku odpowiada za budowę, egzekucję komunikacji i content marketingu we wszystkich kluczowych kanałach, wspierając pozycjonowanie marek, zaangażowanie odbiorców oraz realizację celów biznesowych i employer brandingowych.

Stanowisko raportuje do Dyrektora Marketingu i ściśle współpracuje z liderami marek, zespołami funkcjonalnymi (digital, video, kreacja) oraz zewnętrznymi partnerami.

Charakter pracy: Operacyjny, wymagający zarządzania wieloma projektami równolegle, budowania procesów komunikacyjnych od podstaw oraz skutecznej koordynacji działań w strukturze kilku brandów oraz wielu zespołów.


Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Budowa i zarządzanie działem komunikacji - rozbudowa struktury organizacyjnej działu komunikacji dla portfolio marek The Company, rekrutacja i rozwój zespołu, wdrożenie procesów i standardów komunikacyjnych.

  • Content marketing - opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji zewnętrznej dla wszystkich brandów, tworzenie content planów, definiowanie kluczowych przekazów i zarządzanie spójnością narracji marki w języku korzyści.

  • Komunikacja wewnętrzna - zarządzanie komunikacją poprzez newslettery, mailingi i kanały komunikacyjne (WhatsApp, Slack, HubSpot), wsparcie komunikacyjne dla inicjatyw biznesowych.

  • Zarządzanie komunikacją wielomarkową - koordynacja harmonogramów publikacji dla wszystkich brandów (BNI, CC, CEvents, The Company), zarządzanie przepływem treści między markami i zapewnienie synergii komunikacyjnej.

  • Content creation i produkcja treści - tworzenie i koordynacja produkcji treści marketingowych (artykuły, posty, newslettery), zarządzanie kalendarzem treści, współpraca z zespołami kreatywnymi w zakresie materiałów komunikacyjnych.

  • Employer branding - opracowanie i wdrożenie strategii employer branding, tworzenie materiałów wspierających rekrutację i retencję talentów, zarządzanie wizerunkiem pracodawcy w mediach społecznościowych.

  • Koordynacja międzyzespołowa - ścisła współpraca z zespołami digital, video i kreacji, koordynacja z działami sprzedaży w zakresie materiałów wsparcia sprzedażowego, optymalizacja procesów komunikacyjnych.


Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu komunikacją - minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i content marketingu, najlepiej w środowisku B2B z portfolio wielu marek.

  • Doświadczenie menedżerskie - udokumentowane sukcesy w zarządzaniu zespołem komunikacyjnym (min. 3-4 osoby) oraz budowaniu procesów komunikacyjnych.

  • Kompetencje strategiczne - umiejętność tworzenia content marketingu, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej dla kilku marek jednocześnie, rozumienie potrzeb biznesu B2B i komunikacji językiem korzyści. Myślenie strategicznie, działanie operacyjnie i rozumienie biznesowego kontekstu działań marketingowych.

  • Znajomość narzędzi - praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania contentem, social media, narzędzi analitycznych oraz platform komunikacyjnych.

  • Employer branding - doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii employer branding oraz komunikacji wewnętrznej.

  • Kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu, strategiczne myślenie i orientacja na wyniki.

  • Zarządzanie projektami - umiejętność koordynacji wieloma projektami komunikacyjnymi równolegle, dotrzymywanie terminów.

  • Komunikacja i kreatywność - doskonałe umiejętności komunikacyjne i redakcyjne, znajomość trendów w komunikacji cyfrowej, kreatywność w rozwiązywaniu problemów.


Co oferujemy:

  • Współpracę B2B w dynamicznej i nowoczesnej organizacji.

  • Realny wpływ na efektywność operacyjną zespołu marketingu i strukturę pracy.

  • Dostęp do innowacyjnych narzędzi, technologii i systemów automatyzacji.

  • Udział w ekskluzywnych wydarzeniach biznesowych - konferencje, webinary, Business Weekendy.

  • Współfinansowanie opieki medycznej, karty sportowej.

  • Udział w transformacji cyfrowej dynamicznie rozwijającej się organizacji z realnym wpływem na wprowadzanie innowacji.

  • Udział w ciekawych projektach.


Wymagane umiejętności

B2B marketing
content marketing
copywriting
e-mail marketing
komunikacja marketingowa
zarządzanie zespołem
dobra organizacja pracy
marketing manager

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 17.09.2025

O firmie

The Company

The Company to największa społeczność dla przedsiębiorców w Polsce, łącząca BNI Polska, Corporate Connections Polska oraz inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości. Organizacja zrzesza blisko 2500 przedsiębiorców,...

Zobacz profil firmy
REKLAMA: RocketJobs poleca