Manager ds. Komunikacji

Marketing

Manager ds. Komunikacji

Marketing

Chłodna 51, Warszawa

The Company

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

B2B marketing
content marketing
copywriting
e-mail marketing
komunikacja marketingowa
zarządzanie zespołem
dobra organizacja pracy
marketing manager

Opis stanowiska

Manager ds. Komunikacji odpowiada za budowanie i zarządzanie działem komunikacji oraz content marketingu dla wszystkich marek w portfolio The Company.

Stanowisko koncentruje się na tworzeniu spójnej narracji marki The Company oraz jej subbrandów (Corporate Connections, BNI), z naciskiem na skuteczne przekazywanie wartości organizacji do jej interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych. Osoba na tym stanowisku odpowiada za budowę, egzekucję komunikacji i content marketingu we wszystkich kluczowych kanałach, wspierając pozycjonowanie marek, zaangażowanie odbiorców oraz realizację celów biznesowych i employer brandingowych.

Stanowisko raportuje do Dyrektora Marketingu i ściśle współpracuje z liderami marek, zespołami funkcjonalnymi (digital, video, kreacja) oraz zewnętrznymi partnerami.

Charakter pracy: Operacyjny, wymagający zarządzania wieloma projektami równolegle, budowania procesów komunikacyjnych od podstaw oraz skutecznej koordynacji działań w strukturze kilku brandów oraz wielu zespołów.


Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Budowa i zarządzanie działem komunikacji - rozbudowa struktury organizacyjnej działu komunikacji dla portfolio marek The Company, rekrutacja i rozwój zespołu, wdrożenie procesów i standardów komunikacyjnych.

  • Content marketing - opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji zewnętrznej dla wszystkich brandów, tworzenie content planów, definiowanie kluczowych przekazów i zarządzanie spójnością narracji marki w języku korzyści.

  • Komunikacja wewnętrzna - zarządzanie komunikacją poprzez newslettery, mailingi i kanały komunikacyjne (WhatsApp, Slack, HubSpot), wsparcie komunikacyjne dla inicjatyw biznesowych.

  • Zarządzanie komunikacją wielomarkową - koordynacja harmonogramów publikacji dla wszystkich brandów (BNI, CC, CEvents, The Company), zarządzanie przepływem treści między markami i zapewnienie synergii komunikacyjnej.

  • Content creation i produkcja treści - tworzenie i koordynacja produkcji treści marketingowych (artykuły, posty, newslettery), zarządzanie kalendarzem treści, współpraca z zespołami kreatywnymi w zakresie materiałów komunikacyjnych.

  • Employer branding - opracowanie i wdrożenie strategii employer branding, tworzenie materiałów wspierających rekrutację i retencję talentów, zarządzanie wizerunkiem pracodawcy w mediach społecznościowych.

  • Koordynacja międzyzespołowa - ścisła współpraca z zespołami digital, video i kreacji, koordynacja z działami sprzedaży w zakresie materiałów wsparcia sprzedażowego, optymalizacja procesów komunikacyjnych.


Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu komunikacją - minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i content marketingu, najlepiej w środowisku B2B z portfolio wielu marek.

  • Doświadczenie menedżerskie - udokumentowane sukcesy w zarządzaniu zespołem komunikacyjnym (min. 3-4 osoby) oraz budowaniu procesów komunikacyjnych.

  • Kompetencje strategiczne - umiejętność tworzenia content marketingu, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej dla kilku marek jednocześnie, rozumienie potrzeb biznesu B2B i komunikacji językiem korzyści. Myślenie strategicznie, działanie operacyjnie i rozumienie biznesowego kontekstu działań marketingowych.

  • Znajomość narzędzi - praktyczna znajomość narzędzi do zarządzania contentem, social media, narzędzi analitycznych oraz platform komunikacyjnych.

  • Employer branding - doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii employer branding oraz komunikacji wewnętrznej.

  • Kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu, strategiczne myślenie i orientacja na wyniki.

  • Zarządzanie projektami - umiejętność koordynacji wieloma projektami komunikacyjnymi równolegle, dotrzymywanie terminów.

  • Komunikacja i kreatywność - doskonałe umiejętności komunikacyjne i redakcyjne, znajomość trendów w komunikacji cyfrowej, kreatywność w rozwiązywaniu problemów.


Co oferujemy:

  • Współpracę B2B w dynamicznej i nowoczesnej organizacji.

  • Realny wpływ na efektywność operacyjną zespołu marketingu i strukturę pracy.

  • Dostęp do innowacyjnych narzędzi, technologii i systemów automatyzacji.

  • Udział w ekskluzywnych wydarzeniach biznesowych - konferencje, webinary, Business Weekendy.

  • Współfinansowanie opieki medycznej, karty sportowej.

  • Udział w transformacji cyfrowej dynamicznie rozwijającej się organizacji z realnym wpływem na wprowadzanie innowacji.

  • Udział w ciekawych projektach.


Oferta dodana: 17.09.2025

Poznaj pracodawcę

The Company

The Company to największa społeczność dla przedsiębiorców w Polsce, łącząca BNI Polska, Corporate Connections Polska oraz inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości. Organizacja zrzesza blisko 2500 przedsiębiorców, oferując wsparcie przez system rekomendacji, wymianę doświadczeń i edukację w zakresie skutecznych strategii biznesowych. The Company reprezentuje interesy przedsiębiorców, budując silne środowisko biznesowe i mając realny wpływ na rozwój polskiej przedsiębiorczości.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Manager ds. Komunikacji

Aplikuj na ofertę pracy

Manager ds. Komunikacji

Chłodna 51, Warszawa

The Company

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest BNI Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 51 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąd... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca