Jesteśmy polską firmą programistyczną specjalizującą się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych. Pracujemy dla klientów z całego świata: USA, UK, Holandii, Skandynawii i innych. Klienci bardzo doceniają naszą pracę – możemy pochwalić się średnią ocen 4.8/5 na portalu Clutch, miejscem na liście najszybciej rosnących europejskich firm Financial Times 1000 oraz regularną obecnością w czołówce polskich firm informatycznych IDG Computerworld TOP 200.
Obecnie poszukujemy doświadczonego Koordynatora Kampanii Marketingowych B2B, który będzie odpowiedzialny za planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych B2B. Idealny kandydat to T-shaped Marketer z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii ABM, aktywacji leadów oraz współtworzeniu strategii Go-to-Market dla branż cechujących się długimi procesami zakupowymi klientów.
Kluczowe są sprawczość, nastawienie na wynik i umiejętność efektywnej współpracy z zespołami sprzedaży, marketingu i delivery.
To samodzielna rola, w której osoba ta nie tylko bierze udział w planowaniu kampanii, ale również bezpośrednio je realizuje. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, gdzie liczy się inicjatywa i skuteczność, dołącz do naszego zespołu!
- wykorzystywanie badań rynku i analiz klientów w celu identyfikacji trendów i potencjałów dla kampanii marketingowych
- współtworzenie kampanii zgodnych ze strategią marketingową i celami sprzedażowymi na rynki US i UK
- przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych, w tym:
- współtworzenie strategii kampanii
- planowanie budżetu i celów
- zabezpieczenie niezbędnych zasobów i uzyskanie akceptacji
- koordynowanie zespołów odpowiedzialnych za poszczególne elementy kampanii
- aktywne wdrażanie i egzekwowanie działań
- monitorowanie skuteczności i bieżąca optymalizacja działań
- raportowanie wyników i komunikacja efektów kampanii
- zapewnienie sprawnej współpracy między zespołami i dbałość o płynność procesów
- realizacja celów i wskaźników kampanii
- minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu kampanii marketingowych B2B
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny
- zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych
- znajomość strategii inbound i outbound marketingu oraz głębokie zrozumienie lejka marketingowo-sprzedażowego
- praktyczna znajomość koncepcji Account Based Marketing
- sprawczość w posługiwaniu się narzędziami marketingowymi, w szczególności Hubspotem oraz narzędziami do outreachu, enrichmentu i automatyzacji procesów
- świetne umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej
- doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami
- zorientowanie na rozwiązania, proaktywność i samodzielność w działaniu
- kreatywność i umiejętność myślenia nieszablonowego
- doświadczenie w podejściu opartym na danych do optymalizacji kampanii
- będziesz częścią stabilnej i poukładanej organizacji, która ma świetną opinię wśród klientów i pracowników
- będziesz mógł liczyć na mocne zaangażowanie zespołu sales i delivery w realizacji projektów contentowych
- stworzymy Ci przestrzeń do rozwoju - poza ambitnymi projektami, dostaniesz wsparcie oraz narzędzia, które pomogą Ci się rozwijać
- twoja satysfakcja i zadowolenie z pracy są dla nas najważniejsze i potrafimy o nie zadbać, dlatego na bieżąco rozmawiamy, ustalamy cele rozwojowe i słuchamy, co możemy poprawić i robić lepiej
- wiemy, jaką wartość w pracy ma dobra atmosfera, dlatego nie zapominamy o integracji, zarówno na żywo, jak i na Slacku ;)
- do stabilnego zatrudnienia dodajemy liczne benefity - m.in. bogaty pakiet opieki zdrowotnej, HearMe oraz dostęp do kafeterii worksmile.