Oferty
Koordynator Kampanii Marketingowych B2B

Koordynator Kampanii Marketingowych B2B

Gliwice
13 000 - 16 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy polską firmą programistyczną specjalizującą się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych. Pracujemy dla klientów z całego świata: USA, UK, Holandii, Skandynawii i innych. Klienci bardzo doceniają naszą pracę – możemy pochwalić się średnią ocen 4.8/5 na portalu Clutch, miejscem na liście najszybciej rosnących europejskich firm Financial Times 1000 oraz regularną obecnością w czołówce polskich firm informatycznych IDG Computerworld TOP 200.


Obecnie poszukujemy doświadczonego Koordynatora Kampanii Marketingowych B2B, który będzie odpowiedzialny za planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych B2B. Idealny kandydat to T-shaped Marketer z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii ABM, aktywacji leadów oraz współtworzeniu strategii Go-to-Market dla branż cechujących się długimi procesami zakupowymi klientów. 


Kluczowe są sprawczość, nastawienie na wynik i umiejętność efektywnej współpracy z zespołami sprzedaży, marketingu i delivery.

To samodzielna rola, w której osoba ta nie tylko bierze udział w planowaniu kampanii, ale również bezpośrednio je realizuje. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, gdzie liczy się inicjatywa i skuteczność, dołącz do naszego zespołu!



Główne obowiązki:


  • wykorzystywanie badań rynku i analiz klientów w celu identyfikacji trendów i potencjałów dla kampanii marketingowych
  • współtworzenie kampanii zgodnych ze strategią marketingową i celami sprzedażowymi na rynki US i UK
  • przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych, w tym:
  • współtworzenie strategii kampanii
  • planowanie budżetu i celów
  • zabezpieczenie niezbędnych zasobów i uzyskanie akceptacji
  • koordynowanie zespołów odpowiedzialnych za poszczególne elementy kampanii
  • aktywne wdrażanie i egzekwowanie działań
  • monitorowanie skuteczności i bieżąca optymalizacja działań
  • raportowanie wyników i komunikacja efektów kampanii
  • zapewnienie sprawnej współpracy między zespołami i dbałość o płynność procesów
  • realizacja celów i wskaźników kampanii


Kluczowe kompetencje:


  • minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu kampanii marketingowych B2B
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny
  • zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych
  • znajomość strategii inbound i outbound marketingu oraz głębokie zrozumienie lejka marketingowo-sprzedażowego
  • praktyczna znajomość koncepcji Account Based Marketing
  • sprawczość w posługiwaniu się narzędziami marketingowymi, w szczególności Hubspotem oraz narzędziami do outreachu, enrichmentu i automatyzacji procesów
  • świetne umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami
  • zorientowanie na rozwiązania, proaktywność i samodzielność w działaniu
  • kreatywność i umiejętność myślenia nieszablonowego


Mile widziane:


  • doświadczenie w podejściu opartym na danych do optymalizacji kampanii


Dlaczego warto do nas dołączyć:


  • będziesz częścią stabilnej i poukładanej organizacji, która ma świetną opinię wśród klientów i pracowników
  • będziesz mógł liczyć na mocne zaangażowanie zespołu sales i delivery w realizacji projektów contentowych
  • stworzymy Ci przestrzeń do rozwoju - poza ambitnymi projektami, dostaniesz wsparcie oraz narzędzia, które pomogą Ci się rozwijać
  • twoja satysfakcja i zadowolenie z pracy są dla nas najważniejsze i potrafimy o nie zadbać, dlatego na bieżąco rozmawiamy, ustalamy cele rozwojowe i słuchamy, co możemy poprawić i robić lepiej
  • wiemy, jaką wartość w pracy ma dobra atmosfera, dlatego nie zapominamy o integracji, zarówno na żywo, jak i na Slacku ;)
  • do stabilnego zatrudnienia dodajemy liczne benefity - m.in. bogaty pakiet opieki zdrowotnej, HearMe oraz dostęp do kafeterii worksmile.
13 000 - 16 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Junior Marketing Manager / Marketing Assistant

Nowa
2 700 - 2 800 PLN/mies.
AffMasters
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
dobra organizacja pracy
kreatywność
Nowa

Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4EFFECT SP. Z O.O.
Warszawa
B2B marketing
account manager
digital marketing
Nowa

Account Executive (BTL)

Nowa
ARC
Warszawa
digital marketing
BTL
client service
Nowa

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
PPC
performance marketing
Meta Ads
Nowa

Art Director

Nowa
Art Director
Warszawa
pakiet Adobe
ATL
digital marketing
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje