Office & HR Coordinator

7 000 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Praca biurowa

Office & HR Coordinator

Praca biurowa

Powstańców Śląskich 95, Wrocław

theLeaders

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 000 - 8 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

komunikatywność
Proaktywność
Koordynacja obiegu dokumentów
priorytetyzacja
zarządzanie biurem
samodzielność w działaniu

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

rekrutacja
onboarding

Opis stanowiska

O firmie


Dla naszego klienta - firmy branży tech, z Wrocławia, którą tworzy zespół około 30 specjalistów z obszarów AI, data science, automatyzacji procesów i inżynierii oprogramowania - poszukujemy Office & HR Coordinatora.


Od 8 lat organizacja dostarcza rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, modelach językowych (LLM) i automatyzacji procesów dla klientów z USA, Europy Zachodniej i Bliskiego Wschodu. Firma została wielokrotnie wyróżniona w branżowych rankingach innowacyjnych przedsiębiorstw technologicznych w Europie, a jej projekty są doceniane przez globalnych partnerów.


Twoim zadaniem będzie dbanie o organizację życia biura, dobrą atmosferę i sprawny przepływ informacji w biurze - z dużą dawką samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.


To nowe stanowisko z dużym polem do działania - będziesz mieć realny wpływ na to, jak kształtują się nasze procesy, komunikacja i codzienna kultura pracy.


Co robisz jako Office & HR Coordinator?:


W obszarze Office jesteś odpowiedzialny/-a za:


  • organizowanie pracy nowego biura - dbanie o zakupy, umowy, faktury i kontakt z dostawcami, by wszystko działało płynnie,

  • tworzenie i usprawnianie procesów administracyjnych - jeśli widzisz, że coś można zrobić prościej, szybciej lub lepiej - po prostu to wdrażasz,

  • współpracę z CEO i zespołem TECH - bliski kontakt, szybkie decyzje, partnerskie podejście do rozwiązywania codziennych wyzwań.


Sam Office to dla Ciebie za mało? - Jeśli interesuje Cię tematyka HR, rekrutacji, onboardingu, kultury organizacyjna - znajdziesz tu sporo przestrzeni na rozwój i inicjatywę.


W obszarze People jesteś odpowiedzialny/-a za:


  • wspierać proces onboardingu nowych osób - zadbasz o komunikację, sprzęt i dostępy, ale też o to, by każdy nowy członek zespołu poczuł się dobrze przyjęty od pierwszego dnia,

  • usprawniać codzienny obieg informacji w firmie - przypominać o bieżących sprawach, aktualizować informacje i dbać, by każdy wiedział o nadchodzących firmowych wyjściach,

  • Współtworzyć wewnętrzne wydarzenia i inicjatywy - od integracji po projekty, które budują relację i kulturę zespołu.


Chętnie z Tobą porozmawiamy, jeśli:

  • Masz pierwsze, solidne doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej - wiesz, jak zorganizować codzienny rytm biura i zadbać o porządek w dokumentach,

  • Dobrze odnajdujesz się w środowisku technologicznym lub startupowym,

  • Masz w sobie ciekawość, inicjatywę i lubisz, gdy Twoje pomysły przekładają się na realne usprawnienia w firmie, 

  • Dobrze czujesz się w środowisku, w którym możesz samodzielnie decydować, co jest dziś najważniejsze i jak najlepiej to zrealizować,

  • Wiesz, jak obsługiwać dokumentację i współpracować z księgowością - faktury, rozliczenia i obieg dokumentów nie są Ci obce,

  • Jesteś komunikatywny/-a i masz pozytywne nastawienie - ludzie czują, że mogą do Ciebie przyjść z pytaniem, a Ty znajdziesz sposób, by im pomóc,

  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, na poziomie min. B2 - użyjesz go w mailach, dokumentacji i kontaktach z naszymi międzynarodowymi partnerami,

  • Twoim silnym atutem będzie jeśli wiesz czym jest i jak wygląda “employee life cycle” i potrafisz tworzyć warunki do świetnych doświadczeń pracowników od pierwszego dnia w pracy.


Dołączając do nas, możesz liczyć na:

  • Swobodę pracy hybrydowej - część tygodnia spędzamy razem w biurze (2-3 dni), resztę planujesz Ty!

  • Nowoczesne narzędzia pracy - korzystamy z Google Workspace, Notion, Jiry i narzędzi AI wspierających produktywność. Wszystko po to, byś mógł/mogła działać efektywnie i z przyjemnością,

  • 4 000 zł brutto budżetu personalnego rocznie do Twojej dyspozycji - to Ty decydujesz, co konkretnie pomoże Ci w codziennej pracy. 


Proces rekrutacyjny: 

  1. Krótkie intro (15 min)  - krótka rozmowa by upewnić się, że nasza oferta spełnia Twoje oczekiwania i odwrotnie.

  2. Culture Fit Interview (45-60 min) - spotkanie, podczas którego opowiemy więcej o specyfice pracy, kulturze organizacyjnej i wyzwaniach związanych z rolą. Będziemy chcieli też lepiej poznać Ciebie – Twoje doświadczenia, motywacje i plany rozwojowe. Śmiało przygotuj do nas pytania, bo rekrutacja działa zawsze w dwie strony.

  3. Spotkanie z CEO w siedzibie firmy (60 min) - okazja, by poznać osobę, z którą będziesz ściśle współpracować.

  4. Oferta - jeśli to dobre dopasowanie, to na co czekać? Przygotujemy dla Ciebie ofertę ze szczegółowymi warunkami pracy by jak najszybciej ją Tobie przedstawić!


Brzmi dobrze? Aplikuj!

Wymagane umiejętności

komunikatywność
Proaktywność
Koordynacja obiegu dokumentów
priorytetyzacja
zarządzanie biurem
samodzielność w działaniu

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

rekrutacja
onboarding

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.10.2025

Office & HR Coordinator

7 000 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Office & HR Coordinator

Powstańców Śląskich 95, Wrocław

theLeaders

7 000 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Hola HR Katarzyna Can z siedzibą w Dobkowicach 55-040, ul. Jaśminowa 2 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.