Digital Media Specialist

Marketing

Konstruktorska 12, Warszawa

They Digital

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Aktualnie do zespołu mediowego szukamy osoby na stanowisko Digital Media Specialist! 🧑‍💻

They Digital to agencja 360° założona w 2008 roku i posiadająca na pokładzie blisko 200 osób. Nasze DNA to wzrost biznesu naszych klientów. Wykorzystujemy synergię wielu kanałów online i offline, działamy w oparciu o model Customer Journey, budujemy strategie w oparciu o omnichannel.

Należymy do grona certyfikowanych agencji Google, jesteśmy też członkiem Interactive Advertising Bureau – organizacji zrzeszającej najlepsze firmy e-marketingowe. Z dumą wspieramy Fundację Kobiety e-biznesu. Nasi partnerzy to m.in. Synerise, Meta, TikTok, Microsoft, Criteo, Adform oraz Allegro.

Pracujemy dla takich marek jak: Bridgestone, Tubądzin, RTV Euro AGD, Nestlé, Roche, CCC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Vaillant, Pernod Ricard, Żabka czy pracuj.pl.



Czego od Ciebie oczekujemy:


  • Biegłej realizacji kampanii w Google Ads oraz systemach komplementarnych

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • Umiejętności analitycznego myślenia, formułowania wniosków, skrupulatności w pracy z kampaniami i liczbami

  • Znajomości pakietu MSOffice (Excel, PowerPoint)

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2


Szukamy osoby 🧐, która jest dobrze zorganizowana, metodycznie układa swoją pracę i dąży do jej optymalizacji. Dużą wagę przykładamy do pracy zespołowej, dlatego umiejętność działania w grupie jest dla nas bardzo ważna.

 


Nasza propozycja dla Ciebie:


  • Możliwość rozwoju w obszarze prowadzenia i optymalizacji kampanii, e-commerce, lead generation, brand awareness, strategii, analityki

  • Pełne wsparcie w onboardingu, realizacji zadań i rozwoju ze strony przełożonych oraz całego zespołu

  • Fantastyczna atmosfera oraz imprezy integracyjne 

  • Dostęp do klubu korzyści dla pracowników (autorskiej platformy z unikalnymi i atrakcyjnymi ofertami rabatowymi)


Zakres obowiązków

  • Wdrażanie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii w systemie Google Ads oraz systemach komplementarnych

  • Monitorowanie i realizacja KPI oraz budżetów kampanii

  • Rekomendowanie zmian w prowadzonych projektach

  • Przygotowywanie raportów z kampanii oraz rekomendacji

  • Współpraca z klientami oraz innymi działami (obsługa klientów IT, kreacja, strategia)

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
Meta Ads
performance marketing
Oferta dodana: 17.07.2025
Lokalizacja biura