Aktualnie do zespołu mediowego szukamy osoby na stanowisko Digital Media Specialist! 🧑💻
They Digital to agencja 360° założona w 2008 roku i posiadająca na pokładzie blisko 200 osób. Nasze DNA to wzrost biznesu naszych klientów. Wykorzystujemy synergię wielu kanałów online i offline, działamy w oparciu o model Customer Journey, budujemy strategie w oparciu o omnichannel.
Należymy do grona certyfikowanych agencji Google, jesteśmy też członkiem Interactive Advertising Bureau – organizacji zrzeszającej najlepsze firmy e-marketingowe. Z dumą wspieramy Fundację Kobiety e-biznesu. Nasi partnerzy to m.in. Synerise, Meta, TikTok, Microsoft, Criteo, Adform oraz Allegro.
Pracujemy dla takich marek jak: Bridgestone, Tubądzin, RTV Euro AGD, Nestlé, Roche, CCC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Vaillant, Pernod Ricard, Żabka czy pracuj.pl.
Czego od Ciebie oczekujemy:
Biegłej realizacji kampanii w Google Ads oraz systemach komplementarnych
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Umiejętności analitycznego myślenia, formułowania wniosków, skrupulatności w pracy z kampaniami i liczbami
Znajomości pakietu MSOffice (Excel, PowerPoint)
Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Szukamy osoby 🧐, która jest dobrze zorganizowana, metodycznie układa swoją pracę i dąży do jej optymalizacji. Dużą wagę przykładamy do pracy zespołowej, dlatego umiejętność działania w grupie jest dla nas bardzo ważna.
Nasza propozycja dla Ciebie:
Możliwość rozwoju w obszarze prowadzenia i optymalizacji kampanii, e-commerce, lead generation, brand awareness, strategii, analityki
Pełne wsparcie w onboardingu, realizacji zadań i rozwoju ze strony przełożonych oraz całego zespołu
Fantastyczna atmosfera oraz imprezy integracyjne
Dostęp do klubu korzyści dla pracowników (autorskiej platformy z unikalnymi i atrakcyjnymi ofertami rabatowymi)
Zakres obowiązków
Wdrażanie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii w systemie Google Ads oraz systemach komplementarnych
Monitorowanie i realizacja KPI oraz budżetów kampanii
Rekomendowanie zmian w prowadzonych projektach
Przygotowywanie raportów z kampanii oraz rekomendacji
Współpraca z klientami oraz innymi działami (obsługa klientów IT, kreacja, strategia)
Rekomendowane oferty