They Digital to digitalowa agencja 360° założona w 2008 roku i posiadająca na pokładzie blisko 150 osób. Nasze DNA to wzrost biznesu naszych klientów. Wykorzystujemy synergię wielu kanałów online i offline, działamy w oparciu o model customer journey, budujemy strategie w oparciu o omnichannel.
Należymy do grona certyfikowanych agencji Google, jesteśmy też członkiem Interactive Advertising Bureau – organizacji zrzeszającej najlepsze firmy e-marketingowe. Z dumą wspieramy Fundację Kobiety e-biznesu. Nasi partnerzy to m.in. Synerise, Facebook, TikTok, Criteo, Adform oraz Allegro.
Pracujemy dla takich marek jak: Bridgestone, Tubądzin, RTV Euro AGD, Nestlé, New Balance, Roche, CCC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Vaillant, Pernod Ricard, Żabka czy pracuj.pl.
Obowiązki:
Wsparcie w realizacji kampanii influencer marketingowych.
Budowanie i utrzymywanie relacji z influencerami.
Monitorowanie i analiza wyników kampanii.
Tworzenie raportów i prezentacji dla klientów.
Współpraca z zespołem kreatywnym i mediowym.
Wymagania:
Min. roczne doświadczenie w pracy w agencji reklamowej lub dziale marketingu.
Znajomość narzędzi i trendów w influencer marketingu.
Umiejętność budowania relacji i komunikacji z influencerami.
Kreatywność i zdolności analityczne.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną współpracę z klientami międzynarodowymi.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole.
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Pracę dla największych polskich i międzynarodowych marek.
Jeśli jesteś osobą pełną energii, która chce rozwijać swoje umiejętności w influencer marketingu, dołącz do nas! Czekamy na Twoje CV! 🙋♂️
Rekomendowane oferty