Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Szukamy komunikatywnej i proaktywnej osoby, która wesprze nasz zespół w realizacji projektów digital związanych z rozwojem programów lojalnościowych Loyal Me Now. Współpracujemy z wieloma globalnymi platformami i realizujemy projekty dla marek, które znasz i lubisz: Douglas, H&M, Samsung, Philips, Media Expert, Żabka.
They Digital to agencja digital marketingu realizująca od 2008 roku projekty dla klientów z Polski oraz międzynarodowych korporacji. Działamy na kilku rynkach w Europie z biura na warszawskim Mokotowie na obrzeżach Mordoru. Jesteśmy niezależną agencją otwartą na ludzi i stwarzającą szerokie możliwości rozwoju. Zapraszamy zainteresowane osoby do dołączenia do naszego zespołu, który liczy ponad 100 specjalistów od digital marketingu.
Twoje zadania:
codzienny, aktywny kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny),
bieżąca obsługa klientów oraz wsparcie w realizacji projektów online,
wsparcie przy wdrażaniu komunikacji programach lojalnościowych,
tworzenie treści reklamowych do komunikacji,
przygotowywanie materiałów (proste grafiki, prezentacje),
koordynowanie bieżących działań projektowych we współpracy z zespołem,
tworzenie zestawień i podsumowań,
raportowanie oraz dbanie o terminowość realizacji zadań.
Szukamy osoby, która ma:
ma pierwsze doświadczenie w pracy przy projektach internetowych,
posiada doświadczenie w pracy z klientem B2B,
świetnie odnajduje się w komunikacji telefonicznej i mailowej,
jest skrupulatna, dokładna i dobrze organizuje swoją pracę,
lubi pracę z klientem, jest proaktywna i otwarta na nowe wyzwania
potrafi pracować z pakietem MS Office / Google Workspace,
lubi zadania kreatywne, zna Canvę a znajomość Figmy będzie dużym atutem,
ma lekkie pióro i swobodnie porusza się w pisaniu krótkich treści i maili,
odnajduje się w dynamicznym środowisku i nie boi się zadawać pytań.
Mile widziane:
podstawowe zrozumienie serwisów internetowych,
doświadczenie w programach lojalnościowych,
doświadczenie w pracy z CMS lub zarządzeniem stroną internetową (np. Wordpress).
Oferujemy:
pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
hybrydowy model pracy – biuro + praca zdalna,
udział w projektach dla dużych marek i platform,
możliwość rozwoju w obszarze digital, loyalty i obsługi klienta we współpracy z największymi sklepami internetowymi,
dostęp do szkoleń i realnego know-how z digital marketingu oraz e-commerce,
przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie w rozwoju kompetencji,
dużą samodzielność i realną przestrzeń do nauki.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV na adres: adela.budziaszek@they.pl
W tytule wpisz: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta + imię i nazwisko
Napisz kilka zdań o sobie i dlaczego ta rola jest dla Ciebie ciekawa – lubimy poznawać ludzi, nie tylko doświadczenie w CV :)
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta