Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa klienta
Konstruktorska 12, Warszawa

They Digital

Pełny etat
Dowolna
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Szukamy komunikatywnej i proaktywnej osoby, która wesprze nasz zespół w realizacji projektów digital związanych z rozwojem programów lojalnościowych Loyal Me Now. Współpracujemy z wieloma globalnymi platformami i realizujemy projekty dla marek, które znasz i lubisz: Douglas, H&M, Samsung, Philips, Media Expert, Żabka.


They Digital to agencja digital marketingu realizująca od 2008 roku projekty dla klientów z Polski oraz międzynarodowych korporacji. Działamy na kilku rynkach w Europie z biura na warszawskim Mokotowie na obrzeżach Mordoru. Jesteśmy niezależną agencją otwartą na ludzi i stwarzającą szerokie możliwości rozwoju. Zapraszamy zainteresowane osoby do dołączenia do naszego zespołu, który liczy ponad 100 specjalistów od digital marketingu.



Twoje zadania:

  • codzienny, aktywny kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny),

  • bieżąca obsługa klientów oraz wsparcie w realizacji projektów online,

  • wsparcie przy wdrażaniu komunikacji programach lojalnościowych,

  • tworzenie treści reklamowych do komunikacji,

  • przygotowywanie materiałów (proste grafiki, prezentacje),

  • koordynowanie bieżących działań projektowych we współpracy z zespołem,

  • tworzenie zestawień i podsumowań,

  • raportowanie oraz dbanie o terminowość realizacji zadań.


Szukamy osoby, która ma:

  • ma pierwsze doświadczenie w pracy przy projektach internetowych,

  • posiada doświadczenie w pracy z klientem B2B,

  • świetnie odnajduje się w komunikacji telefonicznej i mailowej,

  • jest skrupulatna, dokładna i dobrze organizuje swoją pracę,

  • lubi pracę z klientem, jest proaktywna i otwarta na nowe wyzwania

  • potrafi pracować z pakietem MS Office / Google Workspace,

  • lubi zadania kreatywne, zna Canvę a znajomość Figmy będzie dużym atutem,

  • ma lekkie pióro i swobodnie porusza się w pisaniu krótkich treści i maili,

  • odnajduje się w dynamicznym środowisku i nie boi się zadawać pytań.


Mile widziane:

  • podstawowe zrozumienie serwisów internetowych,

  • doświadczenie w programach lojalnościowych,

  • doświadczenie w pracy z CMS lub zarządzeniem stroną internetową (np. Wordpress).


Oferujemy:

  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole,

  • hybrydowy model pracy – biuro + praca zdalna,

  • udział w projektach dla dużych marek i platform,

  • możliwość rozwoju w obszarze digital, loyalty i obsługi klienta we współpracy z największymi sklepami internetowymi,

  • dostęp do szkoleń i realnego know-how z digital marketingu oraz e-commerce,

  • przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie w rozwoju kompetencji,

  • dużą samodzielność i realną przestrzeń do nauki.


Jak aplikować?

Wyślij swoje CV na adres: adela.budziaszek@they.pl

W tytule wpisz: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta + imię i nazwisko


Napisz kilka zdań o sobie i dlaczego ta rola jest dla Ciebie ciekawa – lubimy poznawać ludzi, nie tylko doświadczenie w CV :)

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

komunikatywność

systematyczność

Microsoft Office

Canva

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 10.12.2025

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Podsumowanie oferty

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Konstruktorska 12, Warszawa
They Digital
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest They.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 12 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.