Think Beyond Sp. z o.o. to firma IT założona w 2019 roku.
Nasz zespół tworzą osoby o różnorodnym doświadczeniu i historii zawodowej.
Łączy nas wewnętrzna potrzeba rozwoju, dążenie do najlepszych rozwiązań i dostarczania usług najwyższej jakości.
Pozyskujemy coraz więcej interesujących projektów, rozwijamy się w szybkim tempie i współpracujemy z osobami aktywnie zaangażowanymi w budowę firmy.
Obecnie poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół kompetencjami w obszarze szeroko pojętej administracji i finansów.
- Wsparcie firmy w obszarach administracyjnych: księgowych i kadrowych.
- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
- Ewidencja faktur i obsługa płatności.
- Weryfikacja terminowości wpłat od klientów.
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych i bieżąca współpraca z biurem rachunkowym (m.in. teczki pracownicze).
- Prowadzenie formalności związanych z zatrudnieniem pracowników.
- Prowadzenie spraw rozliczeniowych związanych z pracownikami i współpracownikami.
- Inne zadania administracyjne.
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie IT, w młodym zespole.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym).
- Pracę w modelu hybrydowym (2 dni w tygodniu zdalnie).
- Biuro w Warszawie (k./metro Stare Bielany).
- Opiekę medyczną Medicover i kartę sportową Multisport w 100% finansowaną przez firmę.
- Doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w firmie IT.
- Podstawowej znajomości ustawy o VAT i ustawy o rachunkowości.
- Podstawowej znajomości zasad fakturowania.
- Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu zadań.