Lider Działu Marketingu

Lider Działu Marketingu

Marketing

Rzeczna, Kraków

TiA sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Figma
zarządzanie zespołem
marketing
Google Analytics

Opis stanowiska

Opis stanowiska 

Dołącz do zespołu TIA, gdzie będziesz odgrywać kluczową rolę w realizacji i rozwoju strategii marketingowej firmy na rynku polskim i międzynarodowym. Szukamy osoby, która potrafi myśleć strategicznie - kreatywnie i całościowo (360°), ma doświadczenie w różnych obszarach marketingu i ma doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu.     O nas  Jesteśmy polskim producentem systemów ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego (ściany, podłogi, sufity) w modelu OEM, obecnym na rynku polskim i globalnie, w ponad 50 krajach na całym świecie. Od 25 lat stale rozszerzamy nasze działania o kolejne kraje oraz rozwijamy park maszynowy zlokalizowany w Przeworsku na Podkarpaciu. Obecnie w naszym portfolio znajdują się 4 marki własne.     


Zakres obowiązków 

  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem (min. 2-3 osoby). 

  • Umiejętności komunikacyjne i przywódcze. 

  • Zarządzanie projektami i budżetem. 

  • Współpraca z działem sprzedaży w celu skutecznej promocji produktów i zwiększenia widoczności marki. 

  • Tworzenie materiałów promocyjnych we współpracy z grafikami i opiekunami marek. 

  • Przygotowanie zapytań ofertowych, kontakt z dostawcami i realizacja zamówień. 

  • Prowadzenie dokumentacji projektowej.  

  • Wdrażanie strategii marketingowej dla produktów 4-ech marek, z uwzględnieniem działań zespołu w obszarze kampanii digitalowych, social media, content marketingu, SEO, SEM, e-mail marketingu i PR. 

  • Projektowanie map customer journey. 

  • Przygotowanie miesięcznych raportów. 

  • Budowanie relacji z partnerami biznesowymi i wewnętrznymi interesariuszami. 

  • Orientacja na budowanie doświadczeń użytkownika i mierzenie CX. 


Wymagania 

  • Kompetencje zarządzania pracą zespołu. 

  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku lidera działu marketingu (mile widziane doświadczenie w branży B2B w branży instalacyjnej/hydraulicznej/grzewczej). 

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, MS Office (szczególnie Excel), HubSpot, Figma.  

  • Myślenie out of the box. 

  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista.  

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym B2+/C1. 

 

Benefity 

  • Pakiet medyczny TU Zdrowie. 

  • Pakiet Multisport Classic z finansowaniem 50/50. 

  • Udział w interesujących projektach OEM dla międzynarodowych klientów. 

  • Dostęp do szkoleń i programów rozwoju zawodowego. 

  • Premia roczna uzależniona od zrealizowanych projektów. 

  • Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie w rozwoju własnych pomysłów. 

 

Warunki współpracy 

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin. 

  • Możliwość pracy hybrydowej (2 dni pracy zdalnej, 3 dni pracy w biurze w Krakowie). 

 

Jeśli uważasz, że pasujesz do naszej drużyny i chcesz rozwijać się razem z nami, wyślij swoje CV. Krótkie portfolio projektów marketingowych będzie miłym dodatkiem. 


Prosimy pamiętaj o załączeniu w CV klauzuli:  

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TIA sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”    Aplikacje rozpatrujemy na bieżąco. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Oferta dodana: 29.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca