#sprzedaż #marketing #it
Dla naszego Klienta – uznanego integratora rozwiązań i systemów informatycznych dla biznesu, poszukuje Kandydata na stanowisko:
ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY B2B (Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM)
Miejsce pracy: Poznań
OPIS STANOWISKA:
- Bezpośrednie wsparcie działu handlowego przy procesach sprzedażowych;
- Kontrolowanie zamówień i zleceń wysyłki, opieka nad reklamacjami;
- Rejestracja zamówień w systemach dostawców oraz nadzór nad ich realizacją;
- Wsparcie przy wdrażaniu projektów oraz realizacji zamówień DH;
- Zarządzenie obiegiem informacji i dokumentów;
- Realizacja prac biurowych, przygotowywanie analiz, raportów i statystyk w zakresie zrealizowanych wysyłek.
OCZEKIWANIA:
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie Excel’a;
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Wysoka motywacja do osiągania celów;
- Zaangażowanie i odpowiedzialność;
KLIENT OFERUJE:
- Atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- System premiowy;
- Przyjazną atmosferę, imprezy integracyjne;
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu;
- Udział w interesujących i rozwijających projektach;
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie za pomocą formularza aplikacyjnego.