Oferty
Doradca ds. windykacji polubownej z j. rosyjskim
Finanse

Doradca ds. windykacji polubownej z j. rosyjskim

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

język polski

język rosyjski

dobra organizacja pracy

windykacja

język angielski

Mile widziane

CRM

Opis stanowiska

💡Kogo szukamy?


➡ Do zespołu Debt Collection poszukujemy Bohatera lub Bohaterki z doświadczeniem w obszarze windykacji/windykacji polubownej, który(a) będzie odpowiedzialny(a) przede wszystkim za wspieranie klientów biznesowych w odzyskiwaniu należności.


💡Czym dokładnie będziesz zajmować się na co dzień?


➡ Kompleksową obsługą przydzielonych spraw inkaso na etapie polubownym, w tym weryfikacją zaległych należności oraz wyjaśnianiem zastrzeżeń i przeszkód w płatnościach,

➡ Komunikowaniem się z wierzycielami i dłużnikami w formie pisemnej i telefonicznej oraz przygotowywaniem danych do wewnętrznych rozliczeń,

➡ Rozpatrywaniem reklamacji klientów,

➡ Udzielaniem informacji w zakresie prawa transportowego i jego zastosowania w odniesieniu do konkretnych spraw klientów,

➡ Współpracą z zagranicznymi oddziałami mającą na celu wzmocnienie jakości obsługi klienta (a także ducha #OneTeam!),

➡ Analizą dokumentacji (m.in. faktur, umów transportowych),

➡ Regularną aktualizacją systemu w zakresie prowadzonych spraw.


💡Jesteś naszym Hero, jeżeli:


✔ Zajmowałeś(aś) się zawodowo windykacją przedsądową,

✔ Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (wyniesione z branży windykacyjnej lub podobnej),,

💬 Znasz j. polski (C1) w mowie i w piśmie,

💬 Znasz j. rosyjski komunikatywnie w mowie i w piśmie (B2),

💬 Znasz j. angielski (B1+) w mowie i w piśmie,

✔ Cechują Cię: proaktywna postawa i samodzielność w działaniu oraz umiejętność współpracy w zespole (#OneTeam!),

✔ Lubisz i chcesz dzielić się wiedzą, a także uczyć się nowych (wierzymy, że obie strony mogą się od siebie czegoś nauczyć),

✔ Codzienna obsługa komputera oraz programów MS Office, Outlook, CRM nie jest dla Ciebie wyzwaniem 😊


❔ Co będzie Twoim dodatkowym atutem ❔


  • Doświadczenie w kwestiach prawno-administracyjnych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta z branży transportowo-logistycznej,
  • Znajomość języka czeskiego lub węgierskiego lub litewskiego.


Kto nie powinien aplikować?

Osoba niezorganizowana, która ma problem z samodzielnym podejmowaniem decyzji i obawia się trudnych, wymagających asertywności rozmów z klientami.


---

Co oferujemy?


📄 Umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony 📄

💻 Pracę w systemie hybrydowym (częściowo z biura, a po okresie 2-3 miesięcy onboardingu częściowo z domu)


W TIMOCOM zadbamy także o Twoje:


Work-life balance, w ramach którego zapewniamy:


  • pracę w nowoczesnym, zlokalizowanym w centrum Wrocławia biurze w budynku Centrum Południe
  • możliwość pracy zdalnej - 124 dni w roku
  • ruchomy czas pracy (rozpoczęcie 07:30 – 09:30)
  • ubezpieczenie na życie
  • rodzinny/partnerski pakiet opieki zdrowotnej Enel-med (najwyższy dostępny i w pełni opłacany przed pracodawcę)
  • miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych
  • parking rowerowy dla preferujących aktywność fizyczną od samego rana
  • możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem - wiemy, że niespodzianki się zdarzają, dlatego oferujemy osobne biuro przystosowane dla najmłodszych
  • atmosferę sprzyjającą wymianie wiedzy i dzieleniu się dobrymi praktykami
  • przyjazny język komunikacji wewnątrzfirmowej 😊
  • własne biurko z niezbędnym wyposażeniem - Twoje stanowisko pracy jest zawsze do Twojej dyspozycji; „hot-desking” praktykujemy wyłącznie okazjonalnie 😉


Rozwój & firmowy networking poprzez:


  • stały dostęp do platformy szkoleniowej Linkedin Learning oraz językowych (eTutor i Speexx)
  • 4 h w miesiącu do wykorzystania na samorozwój – sam/a decydujesz, czego się uczysz 😉
  • International coffee breaks – wirtualne spotkania, które dają możliwość poznania osób z innych lokalizacji!
  • English Cafe – podczas spotkań masz możliwość ćwiczyć angielski & lepiej poznać innych TIMOs 😊 To Ty decydujesz o formie spotkania (online lub stacjonarnie)
  • Walk & Talk – chodzimy i mówimy (oczywiście w j. angielskim), czyli połączenie przyjemnego z pożytecznym 😉 Na końcu spaceru czeka na Ciebie orzeźwiający napój oraz leżaczek w Beach Barze 😉


Komfort finansowy, w zakresie którego otrzymasz:


  • przejrzysty plan premiowy i premię już od 1. dnia zatrudnienia
  • lunch pass
  • 13. pensję
  • dodatki z okazji stażu, ślubu i narodzin dziecka
  • premię za pozyskanie nowego pracownika dzięki Twojej rekomendacji


Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy ➡ prześlij swoje #CV już teraz! 📬


Czekamy na Ciebie 😊


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

⬇ Coś więcej o nas i naszych wartościach ⬇


Jesteśmy TIMOCOM - firmą IT z sektora FreightTech. Jako eksperci w zakresie technologii informacyjnych i analizy danych pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów logistycznych, oferując inteligentne, bezpieczne i proste rozwiązania. Nasz Marketplace łączy ze sobą ponad 53.000 sprawdzonych firm, zgłaszających codziennie do 1.000.000 międzynarodowych ofert ładunków i wolnych pojazdów.


#Smart #Safe #Simple to wspólne wartości dla ponad 690 osób z 40 krajów, które tworzą nasz zespół.


Co jest dla nas ważne?


Kompetencje merytoryczne są bardzo ważne, ale jeszcze ważniejsze dla nas w procesie rekrutacji są wartości, którymi kierujemy się w organizacji.


#Do IT

Jesteśmy twórcami, inicjatorami i innowatorami. Dostrzegamy nowe możliwości i natychmiast tworzymy rozwiązania, które je wykorzystują. Patrzymy w przyszłość i zawsze kwestionujemy status quo. Jako inicjatorzy i innowatorzy wprowadzamy nasze idee w życie. Koncentracja i zwinny umysł są naszymi kluczami do sukcesu.


#Take responsibility

Podejmujemy decyzje zorientowane na cel i ponosimy za nie odpowiedzialność. Posługujemy się faktami, liczbami i datami, aby były one transparentne. Projektujemy rozwiązania – aktywnie i niezależnie. Naszym celem zawsze jest zapewnienie długoterminowego sukcesu firmy.


#Keep growing

Stajemy się coraz lepsi i lepsi – a to dlatego, że poświęcamy czas na naukę i rozwój. Otwarcie rozmawiamy o naszych błędach i dzielimy się z innymi tym, czego się na nich nauczyliśmy. Z determinacją dążymy do ambitnych celów, pozostawiając jednocześnie miejsce na krytyczną analizę własnych umiejętności i zdolności.


#Work together

Jesteśmy empatyczni i gramy zespołowo. Nasze cele są ambitne, a osiągnąć je możemy wyłącznie działając wspólnie. Ufamy i pomagamy sobie nawzajem. Nasze zróżnicowane umiejętności i doświadczenia wykorzystujemy do analizy i dyskusji o rozmaitych pomysłach, aby wypracować optymalne rezultaty.


#Stay human

Doceniamy siebie nawzajem. Jesteśmy równi, a obopólny szacunek czyni nas silnymi. Naszą wspólną pracę cechują: tolerancja, uznanie i akceptacja. Rozmawiamy ze sobą szczerze, interesujemy się tym, co mają do powiedzenia nasi współpracownicy, respektujemy różne perspektywy i opinie.


#Focus customers

Jesteśmy ekspertami w rozumieniu potrzeb naszych klientów i dostarczaniu im rozwiązań. Stawiamy czoła logistycznym wyzwaniom, pracując wspólnie i traktując naszych klientów na równi. To oni są w centrum naszej uwagi. Rozumiemy rynek i jego wymagania oraz wykorzystujemy naszą wiedzę, aby im sprostać. Dzięki temu zapewniamy lojalność klientów i utrzymujemy ich entuzjazm dla naszych produktów w dłuższej perspektywie.

Sprawdź podobne oferty pracy

Lider/-ka - Ekspert/-ka ds. mieszkalnictwa – ubezpieczenia majątkowe

Nowa
UNIQA
Warszawa
Ubezpieczenia Majatkowe
Underwritting
Nowa

Specjalista ds. Produktu | Dodatki wewnętrzne

Nowa
FAKRO
Grybów
umiejętności analityczne
rysunek techniczny
stolarka otworowa
Nowa

Specjalistka/Specjalista ds. oceny nieruchomości - umowa na zastępstwo

Nowa
PKO BANK POLSKI S.A.
Warszawa
wycena nieruchomości komercyjnych
Wycena nieruchomości
język angielski
Nowa

Dyrektor Finansowy / Financial Director z j. niemiecki lub j. angielski

Nowa
PROFIT HR
Krzyż Wielkopolski
zarządzanie zespołem
finanse
Optymalizacja Procesów
Nowa

Praktyki - Deal Advisory Transaction Services (Financial Due Diligence)

Nowa
KPMG
Warszawa
język angielski
praca w zespole
analiza
Nowa