Oferty
✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)
Nowa
Obsługa klienta

✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)

Warszawa
7 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

analiza

komunikatywność

samodzielność

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć 👋


Jesteśmy tomHRM, jednym z najszybciej rozwijających się SaaS-ów (bootstrapping) z branży HRtech w Polsce. tomHRM to aplikacja typu "all in one software" posiadająca zestaw narzędzi do wyboru, do zarządzania obszarami HR i komunikacją wewnętrzną. Dzięki bootstrapowaniu jesteśmy niezależni, ale też mamy wysoki wskaźnik rentowności, a dzięki super sprawnemu team-owi sukcesywnie zdobywamy coraz większy udział w rynku w Polsce i globalnie.


Wspieramy w codziennej pracy ponad 100.000 pracowników, managerów i pracowników działów HR. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Esotiq, Westwing, STS, Airly, Ailleron, TheFarm51, Finitec, Brand24, czy też sieć sklepów x-kom. 


Poszukujemy osoby, który ma w sobie ducha pomocy, łatwo nawiązuje kontakt, ale równie ważne aby rozumiała i płynnie poruszała się po aspektach technicznych (integracje systemów, migracje danych, API itp.), Szukamy osoby szybko uczącej się (stroma krzywa uczenia się), lubiącej mierzyć się z postawionymi celami i lubiącej pracować w zgranym zespole. Stawiamy na mocny team. Średnia stażu w naszym zespole to 5 lat 😎


Wymagania


  • Język polski: native (!)
  • Wysoka komunikatywność i kultura pracy,
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
  • Pasja do pomagania klientom,
  • Umiejętność ustalanie priorytetów i zarządzania czasem,
  • Umiejętność analizy technicznej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Mile widziana: znajomość systemu zgłoszeń lub zarządzania zadaniami np. Jira, Frontapp lub Clickup.


Reasumując musisz posiadać miękkie umiejętności komunikacji z klientem B2B oraz sprawnie rozwiązywać zgłoszenia techniczne jak i biznesowe.


Obowiązki


  • Komunikacja z klientem za pomocą kanałów: czat, email,
  • Issue triage
  • Identyfikacja potrzeb klientów, pomaganie w konfiguracji i korzystania z aplikacji,
  • Aktualizacja treści poradnika online,
  • Prowadzenie szkoleń online z zakresu użytkowania produktu,
  • Raportowanie do Head of Customer Success


Oferujemy


  • Forma umowy do wyboru: B2B lub UoP,
  • W przypadku B2B: 22 dni (odpłatnego) zwolnienia ze świadczenia usług w ciągu roku,
  • Praca zdalna,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Cykliczne szkolenia wewnętrzne,
  • Możliwość awansu i przesunięć poziomych: Customer Sucess Manager, zespół produktowy, zespół sprzedażowy


Benefity 

  • Home Office Starter Pack (1200 zł)
  • Budżet szkoleniowy na rozwój: 2000 zł / rok
  • Dodatkowe wolne:
  • Czas na dobrostan psychofizyczny: 8 godz. / rok
  • Dzień z okazji urodzin
  • Bonus za staż pracy (od 1 dnia wolnego do 5 tys. zł)
  • Premie za polecenie pracownika (1000 zł)


Jak wyglądają kroki rekrutacji

  1. Spotkanie online z Head of Customer Success oraz Head of Product
  2. Zadanie testowe
  3. Spotkanie online finalne z Head of Customer Success 
  4. Oferta finansowa / decyzja


Jak wygląda onboarding

  1. Onboarding trwa 1.5 miesiąca.
  2. Uczestniczysz w szeregu szkoleń wewnętrznych dot. produktu (około 10).
  3. Uczestniczysz jako słuchacz i czerpiesz wiedzę ze spotkań szkoleniowych oraz spotkań sprzedażowych z klientami (łącznie około 10) aby mieć całościowy wgląd w proces na każdym etapie kontaktu z klientem.
  4. Przechodzisz szkolenie dot. bezpieczeństwa IT/danych oraz strategii firmy.
  5. Prowadzisz symulację szkolenia wdrożeniowego.
  6. Prowadzisz samodzielnie (ze wsparciem osoby z działu Customer Success) szkolenie wdrożeniowe dla wybranego klienta.


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
7 500 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Doradca Klienta RMF MAXX 🚀

Nowa
Grupa RMF FM
Szczecin
Microsoft Office
analiza
Microsoft Office Excel
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
6 600 - 9 100 PLN
AVSystem
Kraków
customer service
Communication Skills
Network protocols
Nowa

Obsługa klienta z językiem niemieckim luksusowej marki - praca zdalna

Nowa
7 500 PLN
Concentrix CVG International
Strzelce Opolskie
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Grupa Komputronik
Poznań
konsultant
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

CPQ Solutions Engineer

Nowa
PandaDoc
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Salesforce
CRM
dynamics
Nowa