Customer Success Manager (SaaS)
Obsługa klienta

Customer Success Manager (SaaS)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

B2B, SaaS, HR Tech – tych kilka akronimów to nasza codzienna praca. Nowoczesna i zdalna.

Od 2016 rozwijamy jeden z najszybciej rozwijających się systemów HR w Polsce.  tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 40.000 pracowników naszych klientów.  Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Sentione, Brand24, Infermedica, GlobalWorth, x-kom. Od 2019 produkt oferujemy również globalnie.

Szukamy SaaS Customer Success Managera.

Człowieka, który jest super pomocny i łatwo się z nim dogadać, który rozumie technologię
i ma doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta z obszaru B2B. Jeśli masz doświadczenie w obszarze startupów i SaaSów to idealnie!

Chcesz z nami tworzyć przyszłość HR Tech? Wyślij CV!

Wymagania

  • Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego i rozumiesz jego potrzeby, 
  • Umiesz żonglować różnymi kanałami komunikacji i (prawie) jednocześnie obsługiwać czat, telefon i maila, 
  • Jesteś fanem technologii. Używasz różnych apek, nie masz problemów z ich ogarnianiem, 
  • Potrafisz dopasować się do różnego klienta – i tego, który podejmuje decyzję w pięć minut i tego, u którego proces decyzyjny trwa 12 lat, 
  • Pracowałeś już zdalnie, więc potrafisz się zorganizować i nie rozproszy cię premiera Wiedźmina 2. 

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w obszarze SaaS, 
  • Umiejętność łączenia wiedzy z zakresu biznesu i technologii, 
  • Doświadczenie w pracy na KPI i rozumienie wskaźników biznesowych, 
  • Wiedza z obszaru HR i rozumienie jego problemów, 

Obowiązki

Praca Customer Success Managera to przede wszystkim rozmowa z klientem – przez maila, czat i telefon. To prowadzenie spotkań i prezentacji (online), wyjaśnianie, tłumaczenie i znajdowanie rozwiązań. Czasem pytania są proste, a czasem wymagają dogłębnego poznania potrzeb biznesowych klienta. 

Chcemy, by klient był zadowolony z tomHRM i chciał go używać! 

To również wymiana doświadczeń z zespołem, zgłaszanie uwag do aplikacji, oraz monitoring tego, ile razy usłyszałeś od klienta „Wow, ale super funkcjonalność!” oraz „dzięki za szybką pomoc”. 

Oferujemy

  • Pracę we wcale już nie takim młodym, ale nadal obywającym się bez chodzików zespole. Zgranym, mimo tego, że nigdy się nie spotkaliśmy i mieszkamy w całej Polsce i za granicą, 
  • Zarządzanie data-driven (raj dla maniaków od analityki. Reszta dzięki temu wie, co robi i po co to robi), 
  • Wynagrodzenie 6000 – 7000 PLN umowa B2B + program prowizyjny i premiowy, 
  • Pracę zdalną (możesz podróżować albo cały dzień siedzieć w piżamie. Serio!), 
  • Samodzielność i pracę w obszarze, który należy do jednego z najbardziej przyszłościowych (jak nie wierzysz, to wrzuć w google „Why now is the time to get aboard the SaaS Sales rocket ship”) 

UWAGA! Nie ma owoców w czwartek, hot dogów ani pizzy w piątek (choć szef wysyła wszystkim kurierem rogalika świętomarcińskiego). Zakładamy, że owoce umiesz kupić sam i będzie cię na to stać :-)