Specjalista ds. Marketingu
Prymasa Augusta Hlonda 10b, Warszawa
TopSolution Integracje
Twoje zadania będą obejmować:
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej online i offline dla kanału B2B (lead generation, awareness, SEO)
Współtworzenie strategii marketingowej oraz planów działań promocyjnych
Koordynacja działań związanych z reklamami płatnymi w Google Ads i Mata Ads oraz analiza ich efektywności
Analiza danych z Google Analytics, Tag Managera, Google Search Console, – rekomendowanie działań optymalizacyjnych,
Koordynacja działań SEO we współpracy z agencją
Zarządzanie treściami na stronach firmowych - obsługa CMS
Zarządzania treściami w mediach społecznościowych
Współpraca z działem sprzedaży przy generowaniu, segmentacji oraz kwalifikacji leadów
Przygotowywanie materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż
Współpraca z partnerami
Analiza rynku, konkurencji oraz potrzeb klientów
Planowanie i koordynacja obecności na eventach branżowych (targi, konferencje) oraz organizacja własnych wydarzeń marketingowych (szkolenia)
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu B2B (warunek konieczny)
Doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym
Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego (Google Analytics, Meta Ads, Canva)
Znajomość narzędzi do zarządzania treściami na stronie - WordPress
Umiejętność tworzenia treści marketingowych (copywriting)
Znajomość narzędzi AI
Kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy
Mile widziane:
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
Znajomość pakietu Adobe (Premiere, After Effect, Photoshop)
Umiejętność tworzenia materiałów wideo (case study, webinar, YouTube Shorts)
Doświadczenie z zakresu outbound marketingu
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w formie B2B lub UoP
Realny wpływ na kierunek marketingu i rozwój marki
Dostęp do szkoleń wewnętrznych i produktowych w Polsce i za granicą
Dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingowych
Spotkania integracyjne
Pracę w trybie hybrydowym