Digital Marketing Specialist
Do naszego zespołu marketingowego poszukujemy specjalisty ds. marketingu cyfrowego, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie kampanii online – od strategii, przez realizację, po analizę i optymalizację efektów. Jeśli masz doświadczenie w samodzielnym tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads, biegle poruszasz się w Google Analytics 4, automatyzujesz działania mailingowe i potrafisz przekuwać dane w wyniki – dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
Planowanie, tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google Ads (Search, Display, YouTube) i Meta Ads (Facebook, Instagram)
Ustawianie celów konwersji, śledzenie wyników i optymalizacja kampanii pod kątem ROI
Integracja danych i konfiguracja narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Ads)
Automatyczna wysyłka mailingów do klientów (newslettery, segmentacja baz danych)
Tworzenie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem narzędzi typu Mailchimp, GetResponse, HubSpot lub innych
Tworzenie raportów z działań marketingowych i rekomendacji na podstawie analizy danych, w tym w CRM.
Monitorowanie trendów rynkowych, konkurencji oraz nowości w narzędziach digital marketingu
Współpraca z zespołem przy tworzeniu treści reklamowych (copy, grafiki, landing pages)
Budowanie i segmentacja grup docelowych oraz tworzenie spersonalizowanych ścieżek użytkownika
Wdrażanie i testowanie strategii remarketingowych i retargetingowych
Wsparcie w zakresie SEO oraz content marketingu
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads i Meta Ads
Bardzo dobra znajomość Google Analytics 4 i narzędzi do mierzenia konwersji
Doświadczenie w automatyzacji e-mail marketingu i budowie customer journeys
Znajomość Google Tag Managera i narzędzi do tworzenia formularzy/lead magnetów
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
Praktyczna wiedza z zakresu performance marketingu i kampanii typu lead generation
Umiejętność samodzielnego zarządzania projektami digitalowymi „end-to-end”
Kreatywność, dokładność i nastawienie na osiąganie celów
Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana)
Mile widziane:
Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu (np. HubSpot, ActiveCampaign, Mailchimp)
Oferujemy:
Pracę w dynamicznym i zgranym zespole
Realny wpływ na strategię marketingową firmy
Dostęp do narzędzi i szkoleń podnoszących kompetencje
Pracę stacjonarną w naszym biurze w centrum Wrocławia
Digital Marketing Specialist
Digital Marketing Specialist