Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)

Praca biurowa

Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)

Praca biurowa

Targowa 25, Warszawa

Totalizator Sportowy

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski
analiza KPI
ITIL
Microsoft Office Excel
ITSM

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

➡️ Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 70 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.


Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)


📍 Twój zakres obowiązków:

  • weryfikacja, czy dostawcy głównych systemów Totalizatora (gry liczbowe, loterie, terminale, zdrapki, kasyno internetowe iLotto itp.) dotrzymują warunków zapisanych w umowach SLA – Service Level Agreement,

  • analiza raportów i danych przekazywanych przez dostawców – w tym weryfikacja wskaźników SLA, raportowanie niezgodności i przygotowywanie podsumowań dla biznesu,

  • naliczanie ewentualnych kar umownych i udział w rozmowach z dostawcami w zakresie wyjaśniania lub negocjowania wyników SLA,

  • koordynacja zmian w umowach SLA oraz wprowadzanie usprawnień w procesach ich monitorowania,

  • współpraca z innymi zespołami (m.in. IT, Prawnym, Zakupami) oraz udział w projektach dotyczących systemów objętych SLA,

  • praca w systemie ITSM – analiza incydentów, generowanie raportów, zgłaszanie propozycji zmian i usprawnień,

  • tworzenie dokumentacji wewnętrznej i raportów okresowych dotyczących jakości usług dostarczanych przez partnerów technologicznych.


✅ Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z danymi lub umowami SLA,

  • praktyczna znajomość ITIL lub innych standardów zarządzania usługami, doświadczenie w analizie KPI,

  • umiejętność analizy danych i pracy w Excelu (tabele przestawne, zestawienia, raporty),

  • znajomość zasad funkcjonowania systemów klasy ITSM i podstaw zarządzania incydentami,

  • dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i komunikację ustną oraz pisemną z partnerami zewnętrznymi,

  • samodzielność, skrupulatność i dokładność w działaniu,

  • komunikatywność, asertywność i umiejętność prowadzenia rozmów z dostawcami – również w sytuacjach spornych,

  • mile widziane: doświadczenie w obszarze IT, dostaw usług lub projektów technologicznych, certyfikat ITIL Foundation 4, znajomość Power BI, znajomość branży hazardowej lub rynku gier.


🧨 Nasza oferta:

  • umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, 

  • prywatna opieka medyczna, 

  • dofinansowanie zajęć sportowych, 

  • ubezpieczenie na życie, 

  • program emerytalny, 

  • platforma kafeteryjna, 

  • preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe, 

  • bilety na wydarzenia sportowe, 

  • dodatkowe świadczenia socjalne, 

  • inicjatywy dobroczynne. 

Wymagane umiejętności

język angielski
analiza KPI
ITIL
Microsoft Office Excel
ITSM

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 16.10.2025

Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)

Targowa 25, Warszawa

Totalizator Sportowy

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 25 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca