Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)
Targowa 25, Warszawa
Totalizator Sportowy
➡️ Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 70 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)
📍 Twój zakres obowiązków:
weryfikacja, czy dostawcy głównych systemów Totalizatora (gry liczbowe, loterie, terminale, zdrapki, kasyno internetowe iLotto itp.) dotrzymują warunków zapisanych w umowach SLA – Service Level Agreement,
analiza raportów i danych przekazywanych przez dostawców – w tym weryfikacja wskaźników SLA, raportowanie niezgodności i przygotowywanie podsumowań dla biznesu,
naliczanie ewentualnych kar umownych i udział w rozmowach z dostawcami w zakresie wyjaśniania lub negocjowania wyników SLA,
koordynacja zmian w umowach SLA oraz wprowadzanie usprawnień w procesach ich monitorowania,
współpraca z innymi zespołami (m.in. IT, Prawnym, Zakupami) oraz udział w projektach dotyczących systemów objętych SLA,
praca w systemie ITSM – analiza incydentów, generowanie raportów, zgłaszanie propozycji zmian i usprawnień,
tworzenie dokumentacji wewnętrznej i raportów okresowych dotyczących jakości usług dostarczanych przez partnerów technologicznych.
✅ Nasze oczekiwania:
doświadczenie w pracy z danymi lub umowami SLA,
praktyczna znajomość ITIL lub innych standardów zarządzania usługami, doświadczenie w analizie KPI,
umiejętność analizy danych i pracy w Excelu (tabele przestawne, zestawienia, raporty),
znajomość zasad funkcjonowania systemów klasy ITSM i podstaw zarządzania incydentami,
dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją i komunikację ustną oraz pisemną z partnerami zewnętrznymi,
samodzielność, skrupulatność i dokładność w działaniu,
komunikatywność, asertywność i umiejętność prowadzenia rozmów z dostawcami – również w sytuacjach spornych,
mile widziane: doświadczenie w obszarze IT, dostaw usług lub projektów technologicznych, certyfikat ITIL Foundation 4, znajomość Power BI, znajomość branży hazardowej lub rynku gier.
🧨 Nasza oferta:
umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie zajęć sportowych,
ubezpieczenie na życie,
program emerytalny,
platforma kafeteryjna,
preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe,
bilety na wydarzenia sportowe,
dodatkowe świadczenia socjalne,
inicjatywy dobroczynne.
Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)
Specjalista ds. monitorowania jakości usług IT (SLA)
Targowa 25, Warszawa
Totalizator Sportowy