Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta

Inne

Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta

Inne

Targowa 25, Warszawa

Totalizator Sportowy

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
język angielski

Opis stanowiska

➡️ Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 70 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.


Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta


📍 Twój zakres obowiązków:

  • nadzór i kontrola obsługi zgłoszeń oraz niezbędne wsparcie dla Contact Center,

  • kompleksowa obsługa procesu reklamacji, w tym skarg i nietypowych zgłoszeń,

  • nadzór i wsparcie procesu zgłaszania incydentów, w tym komunikacja z dostawcami,

  • wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dotyczących obsługi klientów, zgłoszeń zapewniających prawidłową realizację zadań w Contact Center,

  • współpraca z różnymi zespołami w spółce w celu opracowania standardów i procedur, które stanowić będą wytyczne obsługi gracza przez Contact Center,

  • inicjowanie zmian oraz optymalizacja procesów,

  • przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień,

  • czynny udział w projektach dotyczących obszarów biznesowych związanych z obsługą klientów, m.in. opracowywanie założeń, składanie niezbędnych wymagań, opisywanie procesów, niezbędne testy,

  • aktywne uczestnictwo w licznych spotkaniach wewnętrznych i warsztatach,

  • udział w szkoleniach/przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Contact Center.


✅ Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,

  • doświadczenie w tworzeniu instrukcji, procedur wewnętrznych, materiałów szkoleniowych,

  • doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń – mile widziane także w prowadzeniu szkoleń online,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,

  • dobra znajomość pakietu MS Office,

  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania problemów procesowych,

  • umiejętność konstruowania pism, „lekkie pióro”,

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,

  • samodzielność, dobra organizacja pracy oraz otwartość na wyzwania i zmiany,

  • umiejętność działania pod presją czasu,

  • miłe widziane: doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub w branży hazardowej.


🧨 Nasza oferta:

  • umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, 

  • prywatna opieka medyczna, 

  • dofinansowanie zajęć sportowych, 

  • ubezpieczenie na życie, 

  • program emerytalny, 

  • platforma kafeteryjna, 

  • preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe, 

  • bilety na wydarzenia sportowe, 

  • dodatkowe świadczenia socjalne, 

  • inicjatywy dobroczynne. 

Oferta dodana: 31.08.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta

Targowa 25, Warszawa

Totalizator Sportowy

REKLAMA: RocketJobs poleca