Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta
Targowa 25, Warszawa
Totalizator Sportowy
➡️ Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 70 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta
📍 Twój zakres obowiązków:
nadzór i kontrola obsługi zgłoszeń oraz niezbędne wsparcie dla Contact Center,
kompleksowa obsługa procesu reklamacji, w tym skarg i nietypowych zgłoszeń,
nadzór i wsparcie procesu zgłaszania incydentów, w tym komunikacja z dostawcami,
wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji oraz procedur dotyczących obsługi klientów, zgłoszeń zapewniających prawidłową realizację zadań w Contact Center,
współpraca z różnymi zespołami w spółce w celu opracowania standardów i procedur, które stanowić będą wytyczne obsługi gracza przez Contact Center,
inicjowanie zmian oraz optymalizacja procesów,
przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień,
czynny udział w projektach dotyczących obszarów biznesowych związanych z obsługą klientów, m.in. opracowywanie założeń, składanie niezbędnych wymagań, opisywanie procesów, niezbędne testy,
aktywne uczestnictwo w licznych spotkaniach wewnętrznych i warsztatach,
udział w szkoleniach/przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Contact Center.
✅ Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w tworzeniu instrukcji, procedur wewnętrznych, materiałów szkoleniowych,
doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń – mile widziane także w prowadzeniu szkoleń online,
znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
dobra znajomość pakietu MS Office,
zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania problemów procesowych,
umiejętność konstruowania pism, „lekkie pióro”,
rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
samodzielność, dobra organizacja pracy oraz otwartość na wyzwania i zmiany,
umiejętność działania pod presją czasu,
miłe widziane: doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub w branży hazardowej.
🧨 Nasza oferta:
umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie zajęć sportowych,
ubezpieczenie na życie,
program emerytalny,
platforma kafeteryjna,
preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe,
bilety na wydarzenia sportowe,
dodatkowe świadczenia socjalne,
inicjatywy dobroczynne.
Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta
Specjalista ds. Nadzoru Obsługi Klienta
Targowa 25, Warszawa
Totalizator Sportowy