Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (obsługa sieci sprzedaży)
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (obsługa sieci sprzedaży)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

administracja

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Friendly offer

➡️ Totalizator Sportowy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Powstaliśmy ponad 70 lat temu by gromadzić środki, z których finansowane są remonty i budowa obiektów oraz urządzeń sportowych. W dalszej kolejności zaczęliśmy również przekazywać fundusze na szeroko rozumianą kulturę narodową. Jesteśmy monopolistą w dziedzinie organizacji gier liczbowych i loterii pieniężnych w Polsce.


Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (obsługa sieci sprzedaży)


📍 Twój zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zawierania i rozwiązywania umów z agentami,

  • udzielanie informacji agentom o możliwościach i zasadach współpracy w ramach otwierania nowych punktów,

  • rejestracja i obsługa bazy potencjalnych ofert agencyjnych,

  • przygotowywanie i przekazywanie komórkom organizacyjnym rozliczeń końcowych umów agencyjnych, kolektur i umów zlecenia,

  • koordynacja procesu aneksowania umów z agentami,

  • przygotowywanie odpowiedzi na oferty i pisma, w tym analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji;

  • prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji sieci kolektur i agentów,

  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i zestawień na potrzeby innych komórek organizacyjnych,

  • prowadzenie rejestru umów agencyjnych i zabezpieczeń,

  • współpraca z urzędami, kancelariami prawnymi oraz z oddziałową komisją ds. rozwoju i optymalizacji sieci sprzedaży.


✅ Nasze oczekiwania:


  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, szczególnie w zakresie zawierania i rozwiązywania umów,

  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel i Power Point),

  • doświadczenie w obsłudze klienta,

  • skrupulatność i samodzielność w działaniu,

  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem,

  • rozwinięte umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjne,

  • prawo jazdy kat. B.


🧨 Nasza oferta:

  • umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, 

  • prywatna opieka medyczna, 

  • dofinansowanie zajęć sportowych, 

  • ubezpieczenie na życie, 

  • program emerytalny, 

  • platforma kafeteryjna, 

  • preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe, 

  • bilety na wydarzenia sportowe, 

  • dodatkowe świadczenia socjalne, 

  • inicjatywy dobroczynne.