Kierownik biura obsługi klienta działu blacharsko-lakierniczego
Nowa
Obsługa klienta

Kierownik biura obsługi klienta działu blacharsko-lakierniczego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

Optymalizacja Procesów

Audatex

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie pracą biura obsługi klienta

  • Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów i wskaźników w podległym dziale

  • Kreowanie polityki sprzedaży usług blacharsko-lakierniczych

  • Analizowanie, raportowanie i ocena wyników

  • Przyjmowanie szkód komunikacyjnych zgodnie z wytycznymi towarzystw ubezpieczeniowych (oględziny, dokumentacja, kosztorysy, fakturowanie, obsługa platform do komunikacji z TU)

  • Terminowe, zgodne ze standardem rozliczanie szkód komunikacyjnych

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy

  • Wykonywanie w systemie Audatex kosztorysów napraw

  • Opieka administracyjna nad dokumentami

  • Stały kontakt z klientem

  • Korespondencja z towarzystwami ubezpieczeniowymi (w tym: odwołania od decyzji)


Nasze wymagania

  • Zdolność do analizy danych i optymalizacji procesów

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika serwisu blacharsko-lakierniczego

  • Umiejętność planowania i organizacji pracy biura obsługi klienta

  • Umiejętność rozliczania szkód w programie Audatex

  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Wysoka kultura osobista

  • Ważne prawo jazdy kategorii B

  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów


To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do osiąganych wyników.

  • Szansę na rozwój kariery i podwyższanie kwalifikacji zawodowych wśród doświadczonych specjalistów.

  • Pracę w przyjaznym i prężnie działającym zespole.

  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do pakietów sportowych, ubezpieczenie grupowe, zniżki na firmowe produkty i usługi, spotkania integracyjne, program poleceń pracowniczych).


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne


Toyota Katowice Sp. z o.o

Jesteśmy jedną z najlepszych grup dealerskich w Polsce, z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Jako pracodawca stawiamy na rzetelność, stabilność i rozwój. Aktualnie zatrudniamy ponad 500 osób w salonach Toyoty w Katowicach, Częstochowie, Tychach i Sosnowcu. Nasz zespół to wielokrotny finalista rankingów sprzedaży Toyota Central Europe – w tym sześciokrotny laureat nagrody Dealer Roku, którą ponownie odebraliśmy za wyniki 2024. To potwierdza, że wyróżniamy się najwyższym poziomem satysfakcji i zaufania klientów. Wynikami sprzedaży w 2023 roku zapracowaliśmy wspólnie na wysokie 15-te miejsce w rankingu TOP 50 grup dealerskich w Polsce. Nie ustajemy w rozwoju, dlatego już wkrótce otworzymy nowy oddział w Chorzowie.

Dołącz do naszego zespołu i twórz z nami przyszłość motoryzacji!