Danish​ Customer Care Agent SME Services
Nowa
Finanse

Danish​ Customer Care Agent SME Services

Kraków
8 240 - 11 200 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 240 - 11 200 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
TP Polska

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Wymagane umiejętności

angielski C1

duński C1

AML

KYC

CRP

customer service

Mile widziane

FinTech

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you?



Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe?

If so, you are in the right place!


Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world


Your tasks:

  • Handle customer inquiries via email, chat, and calls about acquiring or technical products

  • Use CRM, ERP, and other systems to assist customers effectively

  • Provide technical support for card terminals and self-service portals.

  • Manage administrative tasks such as updating customer details and resolving invoice-related questions.

  • Collaborate with internal and external teams to ensure smooth operations.


Our requirements:

  • Fluency in English (spoken and written)

  • Fluency in Danish language.

  • Strong communication and teamwork abilities.

  • Technical aptitude for reporting IT incidents.

  • Service-minded, proactive, and self-driven.

  • Flexible and result-oriented with a strong focus on quality.


Nice to have:

  • Knowledge of GDPR, AML, KYC, and e-commerce guidelines.

  • Fin-tech knowledge.

  • Prior experience in customer service or contact centers


We offer:

  • Employment contract, with salary: 8240 - 11200 PLN gross/month

  • Hybrid working from Krakow 3 days per week or if you live far from Kraków - we will provide you accommodation for the training period (5-6 weeks). After the training, you will continue working remotely from your home.

  • Extensive initial training 5 - 6 weeks from the office.

  • Private health insurance.

  • Sports card subsidy.

  • Life insurance.

  • The real opportunity to grow is by taking part in recruitment and internal training.

  • Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.


Join us and apply!

8 240 - 11 200 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP