Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Bolesława Limanowskiego 48, Kraków
TP Polska
Zakres zadań:
Telefoniczny kontakt z nowymi partnerami w celu aktywacji ich profili i przeprowadzenia szkolenia z korzystania z aplikacji.
Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie.
Dbanie o pozytywne doświadczenia partnerów i ich edukację w zakresie korzystania z aplikacji.
Zapewnianie wysokiego standardu obsługi pracownikom tymczasowym oraz klientom.
Współpraca z zespołem w celu zapewnienia klientom odpowiednich pracowników tymczasowych.
Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami.
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 (głównie w mowie).
Komunikatywność: aktywne słuchanie, empatia, asertywność.
Stabilne stacjonarne łącze internetowe do realizacji zadań z domu.
Doświadczenie w obszarze contact/call center (mile widziane).
Umiejętności manualne i zdolność do wykonywania drobnych napraw technicznych.
Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem.
Informacje dodatkowe:
Oferujemy umowę zlecenie ze stawką godzinową 30,50 PLN brutto.
Współpraca w modelu hybrydowym - 3 dni świadczenia zlecenia z biura, 2 dni świadczenia zlecenia z domu.
Lokalizacja biura: 48 Limanowskiego Street, Kraków.
Dołącz do naszego zespołu, rozwijaj swoje talenty, aplikuj już dziś!
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej
Bolesława Limanowskiego 48, Kraków
TP Polska