Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej

30.50 PLNBrutto za godzinę - UZ
Obsługa klienta

Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej

Obsługa klienta

Bolesława Limanowskiego 48, Kraków

TP Polska

Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca hybrydowa
30.50 PLN
Brutto za godzinę - UZ

Wymagane umiejętności

polski
ukraiński
Call center
obsługa klienta
angielski

Opis stanowiska

Zakres zadań:

  • Telefoniczny kontakt z nowymi partnerami w celu aktywacji ich profili i przeprowadzenia szkolenia z korzystania z aplikacji.

  • Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie.

  • Dbanie o pozytywne doświadczenia partnerów i ich edukację w zakresie korzystania z aplikacji.

  • Zapewnianie wysokiego standardu obsługi pracownikom tymczasowym oraz klientom.

  • Współpraca z zespołem w celu zapewnienia klientom odpowiednich pracowników tymczasowych.

  • Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami.


Wymagania:

  • Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego w mowie i piśmie.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 (głównie w mowie).

  • Komunikatywność: aktywne słuchanie, empatia, asertywność.

  • Stabilne stacjonarne łącze internetowe do realizacji zadań z domu.

  • Doświadczenie w obszarze contact/call center (mile widziane).

  • Umiejętności manualne i zdolność do wykonywania drobnych napraw technicznych.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy z klientem.


Informacje dodatkowe:

  • Oferujemy umowę zlecenie ze stawką godzinową 30,50 PLN brutto. 

  • Współpraca w modelu hybrydowym - 3 dni świadczenia zlecenia z biura, 2 dni świadczenia zlecenia z domu.

  • Lokalizacja biura: 48 Limanowskiego Street, Kraków.


 

Dołącz do naszego zespołu, rozwijaj swoje talenty, aplikuj już dziś!


Oferta dodana: 01.10.2025

Poznaj pracodawcę

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej

30.50 PLNBrutto za godzinę - UZ
Aplikuj na ofertę pracy

Konsultant(ka) ds. obsługi użytkowników aplikacji partnerskiej

Bolesława Limanowskiego 48, Kraków

TP Polska

30.50 PLNBrutto za godzinę - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zasady naszej Polityki Prywatności znajdziesz w formularzu aplikacyjnym.This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca