Remote German-speaking ​Contact Center Advisor - 24/7
Nowa
Obsługa klienta

Remote German-speaking ​Contact Center Advisor - 24/7

Kraków
6 700 - 8 700 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 700 - 8 700 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
TP Polska

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

niemiecki B2

angielski B2

German

English

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies interest you?

Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get many opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe?


If so, you are in the right place!

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world.


Your tasks:

- Help customers over the phone with their questions about payments and cards.

- Solve problems, follow company rules, and ensure customer satisfaction.

- Work with teams and partners to ensure smooth processes.


Our requirements:

  • Speak and write German (B2/C1) and English (B2/C1).
  • Be positive, a team player, and open to learning new things.
  • For full-time: Be ready to work different shifts, including evenings, nights, and weekends. For part-time: availability to work on weekends (Saturday-Sunday) for 10h each, from 8:00 am to 6:00 pm, i.e. 20h of work per week.


Optional:

  • Experience in customer service- if you don't have any experience, don't be afraid, we will teach you everything.


What we offer:

  • Employment contract, with salary: for full-time: 6700-8700​ PLN gross/month; and for part-time: 4100-5100 PLN gross/month. Based on your experience.
  • Friend referral program with additional bonuses.
  • Remote work - we guarantee all equipment.
  • Private health insurance.
  • Sports card subsidy.
  • Life insurance.
  • The real opportunity to grow by taking part in recruitment and internal training,

Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.


6 700 - 8 700 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Customer Support Specialist with Mandarin & Cantonese

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
customer support
obsługa klienta
Cantonese
Nowa