Dołącz do TP Polska jako Specjalista ds. BHP i wykorzystuj swoją wiedzę w realnych działaniach operacyjnych – od szkoleń, przez audyty, po wdrażanie rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie działań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Realizacja szkoleń w dziedzinie BHP w języku polskim i angielskim;
- Tworzenie, wdrażanie, aktualizacja i utrzymanie dokumentacji oraz procesów z zakresu BHP zgodnie z wymaganiami prawa, wewnętrznymi procedurami, przyjętymi standardami w firmie w języku polskim i angielskim;
- Udział w audytach wewnętrznych BHP.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe z zakresu BHP;
- Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. BHP minimum 3 lata;
- Znajomość obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
- Znajomość Systemu Zarządzania BHP wg normy ISO 45001:2018;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikacja na wielu poziomach zarządzania w organizacji);
- Terminowość i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji.
Mile widziane:
- Uprawnienia audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania BHP wg normy ISO 45001:2018.
- Uprawnienia PPOŻ.
Benefity:
- Umowa o pracę;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit - między innymi Multisport, pakiet medyczny LuxMed, vouchery na zakupy, bilety do kina itd.
- Pracę hybrydową z biurem w centrum Krakowa;
- Dostęp do platformy do nauki języków obcych;
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie w pakiecie Unum.
Jeśli chcesz pracować z sensem i rozwijać się w nowoczesnym środowisku – czekamy na Twoją aplikację!