Content Coordinator

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
7 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Content Coordinator

Marketing

pl. Władysława Andersa 3, Poznań

Tpay

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
7 000 - 9 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

copywriting
webwriting

Opis stanowiska

Rozwijaj się z polskim fintechem z siedzibą w sercu Poznania!

Kim jesteśmy? Operatorem płatności dla e-commerce i usług online. Od ponad 14 lat ułatwiamy użytkownikom zakupy w sieci, pracując razem nad stale rozwijającą się bramką płatniczą. Na pewno znasz nas od dawna, bo jeśli zamawiasz jedzenie czy kupujesz bilety online —prawdopodobnie korzystasz z rozwiązań Tpay. 

Wśród naszych klientów znaleźć można takie marki jak RTV Euro AGD,  Media Expert, Jakdojade.pl,  Koleo, PKP Informatyka.

Nasze wartości: W codziennej pracy cenimy  wartości  takie jak: Rozwój, Profesjonalizm, Kulturę osobistę i Zespołowość. Jest to kompas, który wyznacza nam kierunek każdego dnia.


W Tpay liczą się ludzie. Mamy zgrane zespoły, które chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Nowych pracowników nigdy nie zostawiamy samych sobie: możesz liczyć na preonboarding i onboarding, pełne wsparcie zespołu HR i członków Twojego nowego teamu.


Potrafisz przełożyć plan komunikacji marketingowej na listę zadań i, we współpracy z członkami kilku zespołów, doprowadzić je w terminie do szczęśliwego finału. Ale Twój żywioł to nie tylko koordynowanie projektów - lubisz i potrafisz także pisać.

Marketing B2B, fintech, content - to trzy zagadnienia, które sprawiają, że ten opis uważasz za jeszcze bardziej atrakcyjny. Wszystko się zgadza? Zapraszamy Cię do Tpay!


Przejdź na drugą stronę bramki płatniczej i poznaj nas bliżej!


Szukamy osoby, która zajmie się:

  • prowadzeniem projektów marketingowych, w tym planowaniem i opracowywaniem materiałów dla działów sprzedaży, produktu i partnershipu,

  • współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, w tym dbaniem o spójność komunikacyjną i wizerunek marki,

  • copywritingiem, webwritingiem, microcopy z wykorzystaniem narzędzi AI,

  • tworzeniem postów na LinkedIna i Facebooka,

  • przygotowywaniem do publikacji i publikowaniem materiałów na YouTube,

  • wsparciem w opracowywaniu materiałów PR-owych,

  • wspólnie z zespołem planowaniem udziału w eventach 


Jako Content Coordinator będziesz realizował/a takie zadania jak:

  • koordynowanie projektów dotyczących wdrażania nowych produktów i rozwiązań płatniczych, a także wspierających sprzedaż i współpracę z partnerami,

  • współtworzenie raportów i opracowywanie leadów magnety, wpisów blogowych, prezentacji handlowych, komunikatów, instrukcji, scenariuszy materiałów video,

  • opracowywanie zawartości landing page’ów, mailingów, reklam digitalowych, materiałów drukowanych,

  • przygotowywanie gotowych nagrań video do publikacji i umieszczanie ich na YouTube (podcasty, instrukcje),

  • tworzenie i publikowanie treści w social mediach,

  • współtworzenie komunikatów dla mediów,

  • przygotowywanie marki do udziału w eventach własnych i zewnętrznych (np. wystąpienia, stoisko, gadżety),

  • dbanie o spójność komunikacyjną, prostotę i poprawność językową,

  • proponowanie nowych aktywności i materiałów marketingowych


Dołącz do nas, jeśli:

  • z digital marketingiem znasz się od dawna (min. 5 lat doświadczenia na poziomie “mida”),

  • możesz pochwalić się koordynowaniem komunikacji marketingowej, która dotyczyła produktów lub usług cyfrowych (doświadczenie w fintechu - mile widziane),

  • lubisz pracować w grupie, chętnie nawiązujesz relacje i potrafisz spiąć w całość projekt, w którym biorą udział przedstawiciel kilku działów,

  • masz lekkie pióro, nie popuszczasz literówkom, a wprowadzanie prostego języka uważasz za złoto (doświadczenie z wykorzystywaniem narzędzi AI w content marketingu - mile widziane),

  • mówią, że bardzo dobrze organizujesz sobie pracę, dbasz o porządek i można na Tobie polegać,

  • jesteś osobą kreatywną, która stronę internetową, bloga i studio nagraniowe traktuje jak gorące źródło do pozyskiwania leadów i dbania o wizerunek marki.


W Tpay możesz liczyć na:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B - Ty wybierasz,

  • 25 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w modelu współpracy B2B)

  • wynagrodzenie: 7000-9000 zł brutto UoP / 7000-9000 zł netto + VAT B2B

  • biuro w ścisłym centrum Poznania, w Andersia Tower na 17. piętrze,

  • pracę hybrydową (minimum 3 razy w miesiącu w biurze w Poznaniu),

  • pracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,

  • bezpłatne lekcje języka angielskiego,

  • kartę Multisport,

  • prywatną opiekę medyczną Luxmed/PZU,

  • ubezpieczenie na życie UNUM,

  • Workation- pracę z dowolnego miejsca w Europie przez 3 miesiące w roku,

  • pakiet wsparcia psychologicznego HearMe,

  • budżet szkoleniowy po okresie próbnym i 7 dni na rozwój w ciągu roku,

  • produkty Pekao S.A. i PZU na preferencyjnych warunkach (dotyczy UoP),

  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-10.00.

  • nowoczesny sprzęt do pracy,

  • regularne imprezy integracyjne,

  • szansę na zdobywanie doświadczeń w obszarze fintech i pracę z fajnymi ludźmi ;)


Brzmi ciekawie? APLIKUJ i dołącz do nas!


Oferta dodana: 02.10.2025
Lokalizacja biura

Content Coordinator

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikuj na ofertę pracy

Content Coordinator

pl. Władysława Andersa 3, Poznań

Tpay

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
7 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca