Cześć!
Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej💰. Aktualnie znajdujemy się na etapie transformacji i rozwoju, planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :)
Do naszego łódzkiego teamu szukamy doświadczonego Specjalisty ds. Sprawozdawczości i Raportowania, który wspomoże nas w dalszym rozwoju i budowie działu Finance & Accounting, i który jest otwarty na ukierunkowanie swojej kariery w stronę managera działu w przyszłości. Cenimy osoby otwarte, proaktywne, które nie boją się zaproponować nowego rozwiązania, nawet jeżeli jest ono rewolucyjne. Jeśli jesteś takim człowiekiem, nie pozostaje Ci nic innego, niż wysłać nam swoje CV 😎
Jakie będą Twoje zadania?
🔹Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnych z międzynarodowymi standardami rachunkowości (IFRS/GAAP).
🔹Przygotowywanie raportów zarządczych i analiz finansowych na potrzeby zarządu i audytorów.
🔹Analiza rentowności projektów, kosztów operacyjnych i przychodów.
🔹Monitorowanie wskaźników KPI związanych z platformą inwestycyjną.
🔹Nadzór nad pracą Księgowej, oraz delegowanie jej zadań i kontrola ich realizacji.
🔹Koordynacja przepływu danych finansowych pomiędzy spółkami zależnymi.
🔹Zapewnienie zgodności z lokalnymi regulacjami finansowymi i podatkowymi w różnych krajach.
🔹W ramach współpracy z działem prawnym, monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sprawozdawczości finansowej i ich implementacja.
🔹Wraz z działem prawnym zapewnienie zgodności międzynarodowych sprawozdań finansowych z lokalnymi przepisami w krajach, w których działają spółki zależne.
🔹Przygotowywanie dokumentacji oraz współpraca z zewnętrznymi audytorami oraz instytucjami podatkowymi.
🔹Dostarczanie danych do budżetowania, prognoz finansowych i planowania strategicznego.
🔹Rozwijanie procedur wewnątrzfirmowych związanych z finansami i księgowością, oraz pomoc we wdrażaniu systemu ERP Odoo, w szczególności modułów raportowania i finansowych.
Dołącz do nas jeśli:
🔹Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze sprawozdawczości finansowej i/lub raportowania.
🔹Posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1+
🔹Bardzo dobrze znasz standardy rachunkowości międzynarodowej (IFRS/GAAP).
🔹Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła).
🔹Potrafisz biegle posługiwać się narzędziami ERP, oraz potrafisz wdrażać i dostosowywać moduły finansowe do potrzeb organizacji (preferowane Odoo, SAP, Oracle).
🔹Jesteś biegły/a w posługiwaniu się narzędziami do analizy danych i raportowania (np. Excel, Power BI, Tableau).
🔹Potrafisz zarządzać zespołem i delegować zadania, i jesteś otwarty/a na rozwój w kierunku Managera działu Finansów i Księgowości.
🔹Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
🔹Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
🔹Możesz się określić jako osobę otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.
🔹Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
🔹Twoja elastyczność i zdolność adaptacji stoi na wysokim poziomie.
🔹Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i pracą, oraz priorytetyzować zadania.
🔹Jesteś doświadczony/a w koordynowaniu projektów wdrożeniowych.
🔹Odznaczasz się wysokim poziomem etyki zawodowej.
🔹Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów/ekonomii- DODATKOWY ATUT
🔹Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) - DODATKOWY ATUT
🔹Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi/Warszawy nie stanowi dla Ciebie problemu.
Co możemy Ci zaoferować?
🔹Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.
🔹Płatne dni wolne od świadczenia usług.
🔹Biuro usytuowane w centrum Łodzi/Warszawy, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.
🔹Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).
🔹Możliwość świadczenia usług hybrydowo.
🔹Elastyczny tryb pracy.
🔹Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.
🔹Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą🙂
🔹Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.
🔹Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.
🔹Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.
🔹Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.
🔹Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.
💡Jak będzie wyglądał proces?
1. Screening CV
2. Telefoniczna rozmowa HR
3. Zapoznanie z zespołem
4. Złożenie oferty i podjęcie współpracy
To jak, zaczynamy?😀
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty