📊💰Specjalista ds. Sprawozdawczości i Raportowania💰📊

Finanse

📊💰Specjalista ds. Sprawozdawczości i Raportowania💰📊

Finanse

Wólczańska 128, Łódź

Trading Solutions sp. z o.o.

Pełny etat
UoP, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
17 000 - 20 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
15 000 - 18 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

IFRS
Microsoft Office Excel
język polski
ERP
prawo podatkowe
GAAP
język angielski

Mile widziane

ODOO

Opis stanowiska

Cześć!


Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej💰. Aktualnie znajdujemy się na etapie transformacji i rozwoju, planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :)


Do naszego łódzkiego teamu szukamy doświadczonego Specjalisty ds. Sprawozdawczości i Raportowania, który wspomoże nas w dalszym rozwoju i budowie działu Finance & Accounting, i który jest otwarty na ukierunkowanie swojej kariery w stronę managera działu w przyszłości. Cenimy osoby otwarte, proaktywne, które nie boją się zaproponować nowego rozwiązania, nawet jeżeli jest ono rewolucyjne. Jeśli jesteś takim człowiekiem, nie pozostaje Ci nic innego, niż wysłać nam swoje CV 😎



Jakie będą Twoje zadania?

🔹Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnych z międzynarodowymi standardami rachunkowości (IFRS/GAAP).

🔹Przygotowywanie raportów zarządczych i analiz finansowych na potrzeby zarządu i audytorów.

🔹Analiza rentowności projektów, kosztów operacyjnych i przychodów.

🔹Monitorowanie wskaźników KPI związanych z platformą inwestycyjną.

🔹Nadzór nad pracą Księgowej, oraz delegowanie jej zadań i kontrola ich realizacji.

🔹Koordynacja przepływu danych finansowych pomiędzy spółkami zależnymi.

🔹Zapewnienie zgodności z lokalnymi regulacjami finansowymi i podatkowymi w różnych krajach.

🔹W ramach współpracy z działem prawnym, monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sprawozdawczości finansowej i ich implementacja.

🔹Wraz z działem prawnym zapewnienie zgodności międzynarodowych sprawozdań finansowych z lokalnymi przepisami w krajach, w których działają spółki zależne.

🔹Przygotowywanie dokumentacji oraz współpraca z zewnętrznymi audytorami oraz instytucjami podatkowymi.

🔹Dostarczanie danych do budżetowania, prognoz finansowych i planowania strategicznego.

🔹Rozwijanie procedur wewnątrzfirmowych związanych z finansami i księgowością, oraz pomoc we wdrażaniu systemu ERP Odoo, w szczególności modułów raportowania i finansowych.



Dołącz do nas jeśli:

🔹Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze sprawozdawczości finansowej i/lub raportowania.

🔹Posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1+

🔹Bardzo dobrze znasz standardy rachunkowości międzynarodowej (IFRS/GAAP).

🔹Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła).

🔹Potrafisz biegle posługiwać się narzędziami ERP, oraz potrafisz wdrażać i dostosowywać moduły finansowe do potrzeb organizacji (preferowane Odoo, SAP, Oracle).

🔹Jesteś biegły/a w posługiwaniu się narzędziami do analizy danych i raportowania (np. Excel, Power BI, Tableau).

🔹Potrafisz zarządzać zespołem i delegować zadania, i jesteś otwarty/a na rozwój w kierunku Managera działu Finansów i Księgowości.

🔹Jesteś osobą dokładną i rzetelną.

🔹Twoje podejście do pracy jest proaktywne.

🔹Możesz się określić jako osobę otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.

🔹Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.

🔹Twoja elastyczność i zdolność adaptacji stoi na wysokim poziomie.

🔹Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i pracą, oraz priorytetyzować zadania.

🔹Jesteś doświadczony/a w koordynowaniu projektów wdrożeniowych.

🔹Odznaczasz się wysokim poziomem etyki zawodowej.

🔹Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów/ekonomii- DODATKOWY ATUT

🔹Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) - DODATKOWY ATUT

🔹Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi/Warszawy nie stanowi dla Ciebie problemu.



Co możemy Ci zaoferować?

🔹Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.

🔹Płatne dni wolne od świadczenia usług.

🔹Biuro usytuowane w centrum Łodzi/Warszawy, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.

🔹Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).

🔹Możliwość świadczenia usług hybrydowo.

🔹Elastyczny tryb pracy.

🔹Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.

🔹Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą🙂

🔹Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.

🔹Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.

🔹Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.

🔹Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.

🔹Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.



💡Jak będzie wyglądał proces?

1. Screening CV

2. Telefoniczna rozmowa HR

3. Zapoznanie z zespołem

4. Złożenie oferty i podjęcie współpracy


To jak, zaczynamy?😀

Wymagane umiejętności

IFRS
Microsoft Office Excel
język polski
ERP
prawo podatkowe
GAAP
język angielski

Mile widziane

ODOO

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 17.02.2025
REKLAMA: RocketJobs poleca