Junior Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Junior Customer Support Specialist

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Opis stanowiska:
Twoim zadaniem będzie nadzorowanie poprawności funkcjonowania aplikacji biznesowych wymagających ciągłości operacyjnej oraz utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta. Praca pozwoli Ci rozwinąć wiedzę na temat funkcjonowania nowoczesnych technologii informatycznych oraz ich wykorzystania w aplikacjach powiązanych z szeroko pojętym rynkiem finansowym (giełda, Forex, akcje, kryptowaluty).

Praca na tym stanowisku wykonywana jest w trybie zmianowym.

Wymagania:

  • absolwenci oraz studenci ostatniego roku (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • znajomość zasad funkcjonowania rynku pozagiełdowego (OTC)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • terminowe wywiązywanie się z zadań i doskonała organizacja własnej pracy
  • znajomość nowoczesnych instrumentów pochodnych (w szczególności kontraktów CFD) i doświadczenie zdobyte w instytucjach finansowych będzie dodatkowym atutem
  • mile widziana znajomość dodatkowych języków

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego podczas realizacji ciekawych projektów
  • świetną atmosferę pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, chętnych do dzielenia się wiedzą
  • dogodną lokalizację: biuro w centrum miasta

W tytule maila należy podać nazwę stanowiska oraz informację z jakiego portalu do nas aplikujesz.

Rekomendowane oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Nowa
4 666 - 6 000 PLN/mies.
Nexus Group Sp. z o.o.
Gdynia
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Programista Back End Developer (JAVA)

Nowa
Laude Smart Intermodal S.A.
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
Jira
Docker
Kubernetes
Nowa