UX & Market Research Specialist
Nowa
Inne

UX & Market Research Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

badania produktowe

badania ilościowe

badania jakościowe

testy użyteczności

Mile widziane

prawo jazdy kat. B

branża TSL

narzędzia AI

Opis stanowiska

Czy to Ciebie szukamy?

Jeśli Twoją pasją jest pogłębianie wiedzy o potrzebach klienta i przekuwanie jej w innowacyjne rozwiązania, to idealnie trafiłeś/aś! Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizację badań produktowych, aby wspierać strategiczne decyzje rozwojowe. Dzięki Tobie nasze produkty i usługi będą jeszcze lepiej dopasowane do oczekiwań użytkowników.


Twoja rola w naszym zespole:

  1. Zbieranie potrzeb badawczych – identyfikowanie obszarów problemowych, celów biznesowych i hipotez.
  2. Planowanie i projektowanie badań – dobór metod i technik badawczych, definiowanie grup docelowych oraz tworzenie narzędzi badawczych.
  3. Realizacja badań – prowadzenie badań jakościowych i ilościowych, organizacja procesu i rekrutacja respondentów.
  4. Analiza wyników – przetwarzanie i interpretacja danych oraz wyciąganie rzetelnych wniosków.
  5. Raportowanie i rekomendacje – wizualizacja wyników badań oraz przedstawienie wniosków i rekomendacji.
  6. Współpraca międzyzespołowa – reprezentowanie perspektywy klienta w zespołach produktowych, szczególnie z analitykami, PM-ami, UX-ami i deweloperami.


Co musisz umieć:

Doświadczenie:

  1. min. 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji badań produktowych

Języki:

  1. polski
  2. angielski (min. B1)

Znajomość narzędzi:

  1. znajomość metod i technik badań ilościowych i jakościowych stosowanych w badaniach produktowych (ze szczególnym uwzględnieniem testów użyteczności)
  2. znajomość i umiejętność zastosowania metryk w badaniach produktowych
  3. znajomość narzędzi badawczych oraz wspierających automatyzację badań
  4. umiejętność korzystania z narzędzi do zarządzania projektami (np. JIRA, Asana)

Umiejętności miękkie:

  1. umiejętność aktywnego słuchania, zadawania trafnych pytań i analizowania odpowiedzi
  2. empatia i zdolność rozumienia perspektywy klienta/użytkownika
  3. wysokie kompetencje komunikacyjne i umiejętność jasnego formułowania myśli
  4. proaktywność w dzieleniu się wiedzą i współpracy w interdyscyplinarnych zespołach
  5. otwartość na feedback i rozwój osobisty
  6. kreatywność, innowacyjność i samodzielność w realizacji zadań


Super, jeśli masz, ale nie musisz:

  1. prawo jazdy kat. B
  2. znajomość branży TSL
  3. znajomość narzędzi AI wspierających pracę badawczą


Co dostajesz w pakiecie:

  1. Prywatna opieka LuxMed, bezpłatne badania profilaktyczne oraz masaże odciążające kręgosłup.
  2. Budżet na doposażenie stanowiska pracy zdalnej oraz vouchery podarunkowe.
  3. Śniadania w formie bufetu przygotowywane na miejscu.
  4. Wyjazdy integracyjne i rodzinne do prywatnego ośrodka nad jeziorem.
  5. Dofinansowanie karty Multisport.


Kim jesteśmy i dlaczego warto nas poznać:

Serce cyfrowej rewolucji w transporcie. Od 2004 roku tworzymy jedną z największych platform logistycznych w Europie, łącząc przewoźników, spedytorów i załadowców w jednym miejscu. Automatyzujemy procesy, podnosimy bezpieczeństwo transakcji i sprawiamy, że transport działa sprawniej. Jesteśmy międzynarodową firmą technologiczną, działającą w 63 krajach, i nie zamierzamy się zatrzymywać. Tworzymy innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla transportu, spedycji i logistyki, a nasz zespół to najlepsi specjaliści od programowania, customer experience, machine learningu i AI. Jeśli chcesz rozwijać technologie przyszłości – to jest miejsce dla Ciebie! Działamy od 2004 roku, przyczyniając się do tego, by świat transportu stawał się coraz bardziej Smart & Fair – efektywny oraz transparentny. Dlatego w ramach Grupy Kapitałowej Trans.eu rozwijamy szereg spółek, które wspierają nas w realizowaniu tej misji.