Młodszy specjalista ds. marketingu
al. Jana Pawła II 22, Warszawa
TransactionLink
Zakres obowiązków:
Tworzenie treści i planowanie ich skutecznej dystrybucji w odpowiednich kanałach (LinkedIn, newsletter, wydarzenia stacjonarne).
Aktywny udział w produkcji treści: od analizy, przez copywriting, po edycję wideo i zdjęć.
Wsparcie w planowaniu i organizacji wydarzeń stacjonarnych w całej Europie.
Eksperymentowanie z technikami guerilla marketingu, analiza i testowanie nowych kanałów komunikacji.
Nasze wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia w marketingu B2B, najlepiej w środowisku fintech, SaaS lub startupowym.
Doświadczenie w długofalowej pracy nad promocją produktów, z dogłębnym zrozumieniem profilu klienta, jego potrzeb oraz unikalnych cech produktu.
Dobra znajomość technologii, zarządzania produktem oraz umiejętność skutecznego komunikowania funkcjonalności i unikalnych wartości produktu.
Udokumentowane doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do edycji multimediów, kreatorów stron internetowych, AI oraz w prowadzeniu pogłębionych badań profilu klienta.
Proaktywna postawa, gotowość do nauki nowych narzędzi, eksperymentowania z technologią i podejmowania wszelkich działań niezbędnych do osiągnięcia celu.
Biegła znajomość języka angielskiego (cała nasza komunikacja wewnętrzna odbywa się w języku angielskim).
Sumienność, pracowitość oraz chęć brania odpowiedzialności za rozwój funkcji marketingowej w firmie.
Co oferujemy:
20 dni płatnego urlopu rocznie.
Roczny budżet na rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
Możliwość zbudowania funkcji marketingowej od podstaw i zarządzania własnym budżetem.
Szansę realnego wpływu na strategię marketingową firmy oraz wizerunek marki.
Swobodę podejmowania decyzji, eksperymentowania i kształtowania własnej, unikalnej ścieżki zawodowej.
O nas
TransactionLink to dynamicznie rozwijający się fintech startup, który pomaga firmom upraszczać i automatyzować cyfrowy onboarding klientów. Nasza platforma jest wykorzystywana przez innowacyjne biznesy w całej Europie do tworzenia płynnych, zgodnych z regulacjami i przyjaznych użytkownikom procesów onboardingu — bez potrzeby kodowania.
Dołączając do nas, będziesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym Twoje pomysły realnie kształtują rozwój naszej marki oraz sposób docierania do nowych klientów na globalnym rynku fintech.
Szukamy Młodszego Specjalisty ds. Marketingu, który dobrze zrozumie nasz produkt i profil klienta.
Proces rekrutacyjny
1. Pierwsze spotkanie z CEO (30 minut)
Poznamy się bliżej i sprawdzimy, czy pasujemy do siebie. Opowiemy Ci więcej o TransactionLink, naszym produkcie i roli, na którą rekrutujemy.
2. Zadanie domowe (nie więcej niż 2 godziny)
Poprosimy Cię o wykonanie zadania podobnego do tych, które będziesz realizować na co dzień. Będzie ono polegać na przygotowaniu krótkiej treści – ocenimy przy tym Twoje umiejętności w zakresie analizy, copywritingu oraz podstawowej obróbki materiałów multimedialnych
3. Prezentacja i omówienie zadania (1 godzina)
Spotkamy się, aby porozmawiać o Twoim podejściu do zadania, napotkanych trudnościach, obszarach wymagających wsparcia oraz o tym, co było dla Ciebie najbardziej satysfakcjonujące.
4. Decyzja
Wymienimy się opiniami i wspólnie zdecydujemy, czy jest między nami odpowiednie dopasowanie. To będzie wymagająca, ale jednocześnie ekscytująca podróż — dlatego ważne jest pełne zaangażowanie obu stron💯!
Młodszy specjalista ds. marketingu
Młodszy specjalista ds. marketingu
al. Jana Pawła II 22, Warszawa
TransactionLink