馃捇 Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim | EXTRA BONUS!
aleja Grunwaldzka 50, Gda艅sk
Transcom Worldwide Poland
Do艂膮cz do zespo艂u Service Desk i rozwi艅 kompetencje przysz艂o艣ci w obszarze obs艂ugi klienta opartej o nowoczesne rozwi膮zania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w ca艂ej Polsce!
U nas otrzymasz:
Jak wygl膮da dzie艅 pracy?
Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jeste艣my pierwszym punktem kontaktu dla pracownik贸w sklep贸w Tchibo. Rozwi膮zujemy ich problemy zwi膮zane z oprogramowaniem i sprz臋tem IT. Stale si臋 rozwijamy, jeste艣my nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie si臋 wiedz膮! Do naszych zada艅 nale偶膮:
Wyr贸偶niaj膮 Ci臋:
O nas聽
W Transcom jeste艣my nieustannie zaanga偶owani w relacje mi臋dzy sob膮 i naszymi klientami. Ka偶dego dnia kto艣 nowy zaczyna z nami przygod臋 i wykorzystuje sw贸j potencja艂, przekszta艂caj膮c go w umiej臋tno艣ci przysz艂o艣ci. Doceniamy ci臋偶k膮 prac臋, gr臋 zespo艂ow膮 i wzajemn膮 pomoc, wspieramy pozytywne i trwa艂e zmiany. Tacy w艂a艣nie jeste艣my, dbamy o siebie i od samego pocz膮tku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ogranicze艅 i mo偶emy zaj艣膰 naprawd臋 daleko.
Transcom Worldwide Poland to korporacja BPO/SSC oferuj膮ca wysokiej jako艣ci obs艂ug臋 klienta opart膮 na nowoczesnych rozwi膮zaniach CX (Customer Experience). Firma dostarcza us艂ugi dla wielu znanych marek na ca艂ym 艣wiecie, wspieraj膮c klient贸w z r贸偶nych bran偶, m.in. e-commerce, fintech i technologii, poprzez us艂ugi on-, off- i nearshoringowe. Transcom k艂adzie du偶y nacisk na rozw贸j zawodowy pracownik贸w oraz wspiera pozytywne i trwa艂e zmiany w relacjach zespo艂owych i z klientami.