馃捇 Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim | EXTRA BONUS!
Obs艂uga klienta

馃捇 Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim | EXTRA BONUS!

Rodzaj pracy
Pe艂ny etat
Do艣wiadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jako艣ci obs艂ug臋 klienta opart膮 o nowoczesne rozwi膮zania (CX), dostarczaj膮c us艂ugi na rzecz wielu znanych marek na ca艂ym 艣wiecie.

Wymagane umiej臋tno艣ci

j臋zyk niemiecki

j臋zyk angielski

Opis stanowiska

Friendly offer

Do艂膮cz do zespo艂u Service Desk i rozwi艅 kompetencje przysz艂o艣ci w obszarze obs艂ugi klienta opartej o nowoczesne rozwi膮zania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w ca艂ej Polsce!


U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysoko艣ci 6500 z艂 brutto (umowa o prac臋) + premi臋 do 700 z艂 brutto.
  • Dodatkowy bonus na start 1500 z艂 brutto.聽
  • Prac臋 stacjonarn膮 w komfortowym biurze w Gda艅sku.
  • Szkolenie wdra偶aj膮ce (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesi膮cach rozwiniesz umiej臋tno艣ci w obszarze IT, komunikacji i rozwi膮zywania problem贸w.
  • Realne mo偶liwo艣ci awansu - ponad 50% rekrutacji na wy偶sze stanowiska wygrywaj膮 nasi wewn臋trzni pracownicy.
  • Program polece艅 pracowniczych - do 3000 z艂 brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zni偶ki na produkty naszych partner贸w i wiele wi臋cej!


Jak wygl膮da dzie艅 pracy?

Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jeste艣my pierwszym punktem kontaktu dla pracownik贸w sklep贸w Tchibo. Rozwi膮zujemy ich problemy zwi膮zane z oprogramowaniem i sprz臋tem IT. Stale si臋 rozwijamy, jeste艣my nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie si臋 wiedz膮! Do naszych zada艅 nale偶膮:

  • Odpowiadanie na wewn臋trzne zapytania pracownik贸w sklep贸w Tchibo.
  • Identyfikowanie i rozwi膮zywanie problem贸w IT.
  • Analizowanie sytuacji pod k膮tem wyst臋powania anomalii.
  • Zg艂aszanie pozosta艂ych problem贸w wymagaj膮cych podj臋cia dzia艂a艅.


Wyr贸偶niaj膮 Ci臋:

  • Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka niemieckiego (min. C1) - niezb臋dna do obs艂ugi klient贸w.
  • Komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego (min. B1) - niezb臋dna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.
  • Dobra znajomo艣膰 zagadnie艅 w technicznym obszarze IT.
  • Umiej臋tno艣膰 s艂uchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowo艣膰 do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).
  • Mile widziane do艣wiadczenie w obszarze Service Desk / obs艂udze klienta.
  • Z do艣wiadczenia wiemy, 偶e kandydaci, kt贸rzy maj膮 kompetencje, maj膮 tak偶e tendencj臋 do zani偶ania oceny swoich umiej臋tno艣ci. Dlatego daj sobie szans臋 i aplikuj!


O nas聽

W Transcom jeste艣my nieustannie zaanga偶owani w relacje mi臋dzy sob膮 i naszymi klientami. Ka偶dego dnia kto艣 nowy zaczyna z nami przygod臋 i wykorzystuje sw贸j potencja艂, przekszta艂caj膮c go w umiej臋tno艣ci przysz艂o艣ci. Doceniamy ci臋偶k膮 prac臋, gr臋 zespo艂ow膮 i wzajemn膮 pomoc, wspieramy pozytywne i trwa艂e zmiany. Tacy w艂a艣nie jeste艣my, dbamy o siebie i od samego pocz膮tku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ogranicze艅 i mo偶emy zaj艣膰 naprawd臋 daleko.