Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim

Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim

Obsługa klienta

Grunwaldzka 50, Gdańsk

Transcom Worldwide Poland

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
4 200 - 5 200 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

język polski
język francuski
język angielski

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu obsługującego klientów korzystających z automatów paczkowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Cała Polska


U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 4200 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1000 zł brutto).
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (3-5 dni roboczych, stacjonarnie/zdalnie lub hybrydowo).
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, zgodnie ze standardami naszej firmy, a także otrzymasz wsparcie w codziennej pracy.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.


Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Za pośrednictwem chatu udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, w razie potrzeby raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.


Wyróżniają Cię:

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - szkolenie i wszystkie procedury są w j. angielskim.
  • Dobra znajomość języka polskiego (min. B2) - konieczna do efektywnej współpracy z zespołem.
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z empatią i szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do niedzieli, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 22:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.

Oferta dodana: 11.01.2023

Poznaj pracodawcę

Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland to korporacja BPO/SSC oferująca wysokiej jakości obsługę klienta opartą na nowoczesnych rozwiązaniach CX (Customer Experience). Firma dostarcza usługi dla wielu znanych marek na całym świecie, wspierając klientów z różnych branż, m.in. e-commerce, fintech i technologii, poprzez usługi on-, off- i nearshoringowe. Transcom kładzie duży nacisk na rozwój zawodowy pracowników oraz wspiera pozytywne i trwałe zmiany w relacjach zespołowych i z klientami.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca