Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim
Grunwaldzka 50, Gdańsk
Transcom Worldwide Poland
Dołącz do zespołu obsługującego klientów korzystających z automatów paczkowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Lokalizacja: Cała Polska
U nas otrzymasz:
Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Za pośrednictwem chatu udzielamy odpowiedzi na pytania użytkowników, w razie potrzeby raportujemy błędy techniczne i sprawy wymagające interwencji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.
Wyróżniają Cię:
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland) i poznaj nas lepiej.
Transcom Worldwide Poland to korporacja BPO/SSC oferująca wysokiej jakości obsługę klienta opartą na nowoczesnych rozwiązaniach CX (Customer Experience). Firma dostarcza usługi dla wielu znanych marek na całym świecie, wspierając klientów z różnych branż, m.in. e-commerce, fintech i technologii, poprzez usługi on-, off- i nearshoringowe. Transcom kładzie duży nacisk na rozwój zawodowy pracowników oraz wspiera pozytywne i trwałe zmiany w relacjach zespołowych i z klientami.