🔥 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Obsługa klienta

🔥 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Gdynia
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język niemiecki

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Zdalnie (Cała Polska)


Czekają na Ciebie:

👉 Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).

👉 Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu).

👉 Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

👉 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

👉 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

👉 Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!


Jak wygląda nasz dzień pracy? 

Wyobraź sobie sytuację, w której kontaktujesz się infolinią swojego dostawcy prądu lub gazu, ponieważ chciał(a)byś zgłosić występujące w ostatnim czasie przerwy w dostawach, bądź niespodziewaną awarię Twojej pralki. W tych i wielu innych sprawach prawdopodobnie skontaktujesz się z infolinią dostawcy usług bądź sprzętu, która pomoże Ci rozwiązać problem. Nie byłoby to możliwe bez naszych konsultantów, do których możesz dołączyć!


Wyróżniają Cię:

👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

👉 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

👉 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

👉 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
BTL
account manager
ATL
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa