Key Account Manager - Oil&Gas industry
Sprzedaż

Key Account Manager - Oil&Gas industry

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

google docs

negocjacje

Microsoft Office Excel

Paca z Klientem

Opis stanowiska

Friendly offer

Key Account Manager

Triol-Poland w związku z aktywnym rozwojem (obecnie zatrudniamy ok 350 osób) zakładu w Polsce poszukuje poszukuje pracowników do działu sprzedaży.

Triol jest międzynarodowym producentem zaawansowanego technologicznie i innowacyjnego sprzętu: przemienników częstotliwości niskiego i średniego napięcia, stacji kontroli urządzeń podwodnych, systemów telemetrycznych oraz unikalnych instalacji do produkcji ropy naftowej. Na rynku elektroenergetyki działamy od prawie 30 lat, wykonując pełny zakres prac - od opracowania i produkcji urządzeń po sprzedaż i wdrożenie u Klienta.

Miejsce pracy: Ostrówek 07-132 , gmina Łochów.


Nasze wymagania

✅ Doświadczenie w pracy z klientem lub w branży logistycznej i dostawczej.

Wykształcenie wyższe o kierunku: stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie, marketing lub wykształcenie techniczne.

Umiejętności negocjacyjne i zdolność budowania stałej relacji biznesowej z klientem.

Doświadczenie w sporządzaniu różnego rodzaju dokumentacji i umów

✅ Umiejętność pracy w Excel, Google docs.

✅ Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikowania się w sposób przekonujący.

✅ Skuteczne umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne.

✅ Umiejętność wyznaczania priorytetów pracy w środowisku wielozadaniowym.

✅ Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - В2/С1.


💻 Twój zakres obowiązków

  • Realizacja planu generowania ostatecznych przychodów od stałych kluczowych klientów zgodnie ze strategią sprzedaży.
  • Prowadzenie korespondencji biznesowej ze stałymi, nowymi i potencjalnymi klientami w języku angielskim.
  • Finalizacja wszystkich rodzajów negocjacji dla stałych klientów.
  • Towarzyszenie podczas wypełniania wszystkich zobowiązań umownych z klientami.
  • Zachowanie obiegu dokumentów w Bitrix24:
  • kontrola procesu produkcji zamówień (raporty, wnioski, wysyłki).
  • wystawianie faktur, zamówień klientów, negocjowanie umów.
  • śledzenie zamówienia do momentu otrzymania produktu przez klienta.
  • Ścisła współpraca z działem logistyki, kontroli wysyłkowej i przychodzącej u klienta, wdrażanie i uruchamianie sprzętu, informacja zwrotna na temat realizacji.
  • Prowadzenie już istniejącej i budowanie nowej bazy klientów. Przeprowadzanie pozyskiwania klientów
  • Przygotowywanie prezentacji, produktów promocyjnych itp., niezbędnych do negocjacji z klientem, wystaw i konferencji.
  • Organizowanie spotkań managerskich ds. rozwoju biznesu z klientami.


👉 To oferujemy

  • Indywidualny plan wdrożeniowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od efektów pracy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zgrany zespół oraz wysoką kulturę organizacyjną
  • Miejsce pracy: 07-132 Ostrówek, gmina Łochów.


Jak się u nas pracuje?

🥂 imprezy integracyjne

🏡 praca hybrydowa wedle potrzeb

👚 brak dress code

🥳 świętowanie urodzin, bo to dzień wyjątkowy :)


📆 Dzień w firmie

  • pracujemy od poniedziałku do piątku
  • mamy elastyczne godziny pracy 8-16:30 / 9-17:30 mamy dodatkową przerwę na lunch, aby odpocząć po pysznym jedzonku
  • pracujemy w ciekawym wielojęzycznym środowisku
  • każdy dzień jest inny i wnosi do naszego życia ciekawe doświadczenia
  • zespół młodych, ambitnych i kreatywnych ludzi

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Poznań
doradztwo
zarządzanie sprzedażą
konsultant
Nowa