Jesteś pasjonatem i ekspertem SEO oraz chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży turystycznej? Jeśli tak – mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole!
Twoje zadania:
- Tworzenie i realizacja strategii SEO dla strony tui.pl;
- Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych;
- Monitoring zmian w algorytmach wyszukiwarek oraz ocena ich wpływu na ruch organiczny serwisu;
- Ścisła współpraca z działem analiz i innymi osobami odpowiedzialnymi za performance marketing;
- Nadzór nad wdrożeniami na stronie zmian optymalizujących wyniki organiczne strony;
- Stałe podnoszenie widoczności serwisów TUI w kanale organic;
Jeśli:
- Posiadasz Min. 4 lata doświadczenia w pozycjonowaniu sklepów internetowych poparte realnymi sukcesami?
- Biegle posługujesz się narzędziami: Screaming Frog, Semstorm, Senuto, Ahrefs, planery słów kluczowych, Google Search Console, Google Analytics 4.?
- Posiadasz analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania?
- Jesteś samodzielny/a – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania?
- Mile widziana znajomość ASO oraz doświadczenie w optymalizacji treści pod wyniki wyszukiwań AI.
Jeśli kochasz SEO i marzysz o pracy w firmie, która inspiruje do odkrywania świata – aplikuj teraz!
Oferujemy:
- Umowę o pracę w stabilnej firmie – lidera rynku turystycznego w Polsce
- Pracę hybrydową (min. 3 dni w biurze w Warszawie) w dobrej atmosferze (bardziej start-up niż korpo)
- Możliwość szkoleń / uczestnictwa w branżowych wydarzeniach
- Liczne integracje😊
- Elastyczny czas pracy
- Brak dress code’u
- Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie