Oferty
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Windykacji (umowa na zastępstwo)
Nowa

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Windykacji (umowa na zastępstwo)

Warszawa
5 000 - 6 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

komunikatywność

Opis stanowiska

Czym zajmuje się Twisto obecnie?

Zaczęliśmy w 2013 roku oferując najprostsze rozwiązanie - odroczone płatności. Dziś jesteśmy aplikacją używaną przez klientów w całej Europie 🌍, którym zapewniamy płynne codzienne płatności w wielu kanałach. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego/ej Specjalisty/ki ds. Windykacji (umowa na zastępstwo).


Jako Młodszy/a Specjalista/ka ds. Windykacji będziesz odpowiadać za:

  • kontakt mailowy i telefoniczny z klientem;
  • poszukiwanie rozwiązań, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu spłaty zadłużenia klienta;
  • współpraca z agencjami windykacyjnymi;
  • współpraca z innym działami w firmie;
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta na każdym etapie kontaktu z Twisto;
  • identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, które pojawiły się u klienta oraz utrzymywanie wysokiego poziomu FCR;
  • uczenie klientów prawidłowego korzystania z funkcji Twisto.

Co oferuje Twisto?

  • pracę od poniedziałku do piątku (praca zmianowa - 8:00-16:00 / 10:00-18:00);
  • świetnie zlokalizowane biuro w Centrum Warszawy w odrestaurowanej kamienicy (Smolna 40) lub możliwość pracy hybrydowej (praca w biurze co najmniej raz w tygodniu);
  • ekwiwalent pieniężny w związku z pracą hybrydową;
  • kartę Edenred+ (lunch card);
  • prywatną opiekę medyczną i dofinansowaną kartę Multisport;
  • elastyczne godziny pracy;
  • 5 dni dodatkowego, płatnego urlopu dla ojców po narodzinach dziecka;
  • 30 dni płatnego urlopu wypoczynkowego + 4 dni dodatkowo wolne na sprawy administracyjne (łącznie 34 dni w roku).

Wymagania

  • dyspozycyjność do pracy w modelu hybrydowym, a w pierwszym miesiącu w trybie stacjonarnym);
  • doświadczenie w pracy z klientami w ramach obsługi call centre;
  • wysokie umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne;
  • zdecydowanie, konsekwencja i umiejętność samoorganizacji;
  • znajomość języka polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie m.in. A2/B1;
  • łatwość w rozmowie z klientem;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wyższe wykształcenie (min. poziom licencjata).

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Szukasz dopasowanej pracy?

Daj się odnaleźć pracodawcy już dziś!

5 000 - 6 300 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Obsługa klienta z Językiem Włoskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
łatwość nawiązywania kontaktów
konsultant
Nowa

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
7 000 - 12 000 PLN/mies.
adsfox
Kraków
zarządzanie projektami
zarządzanie zespołem
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 900 - 7 400 PLN/mies.
INPROGRESS
Kraków
Proaktywność
Microsoft Office Excel
budowanie relacji z klientem
Nowa

Customer Service Assistance z językiem duńskim – E-commerce

Nowa
5 300 - 7 500 PLN/mies.
Danberg Sp. z o.o. Sp. k.
Poznań
język angielski
język duński
obsługa klienta
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 PLN/mies.
Capita
Kraków
German
Nowa