- Rozwój obecnych rynków eksportowych (współpraca z dystrybutorami i punktami partnerskimi).
- Tworzenie i realizacja strategii wzrostu sprzedaży na rynkach zagranicznych.
- Budowanie relacji z partnerami — regularne spotkania, analiza wyników, wspólne planowanie działań.
- Analiza rynków zagranicznych i identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych.
- Aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Negocjacje, onboarding i wsparcie partnerów w sprzedaży.
- Udział w targach, konferencjach i inicjatywach promujących markę.
- Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej (mile widziana branża techniczna / motoryzacyjna).
- Umiejętność myślenia strategicznego i prowadzenia partnerów do rozwoju.
- Zdolności analityczne oraz umiejętność rozpoznawania i wykorzystywania szans rynkowych.
- Świetne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Język angielski na poziomie bardzo dobrym (inne języki będą plusem).
- Samodzielność, proaktywność i odpowiedzialność.
- Orientacja na budowę relacji poparta skuteczną egzekucją działań.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od efektów.
- Realny wpływ na rozwój marki na arenie międzynarodowej.
- Możliwość tworzenia własnych strategii i wdrażania autorskich pomysłów.
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.
- Ambitne zadania związane ze sprzedażą wysokiej jakości produktów w silnie rozwijającym się otoczeniu.
Rekrutacja składa się z dwóch etapów:
1. Spotkanie rekrutacyjne.
2. Zadanie rekrutacyjne.