Twój zakres obowiązków:
· Tworzenie i realizacja planu marketingowego dla sieci Stacji Paliw AVIA w Polsce.
· Koordynacja pracy zespołu marketingowego AVIA – delegowanie zadań, nadzór nad realizacją projektów, wsparcie merytoryczne.
· Inicjowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych – ogólnopolskich i lokalnych (akcje sezonowe, cenowe, programy lojalnościowe).
· Wsparcie franczyzobiorców w zakresie lokalnego marketingu i materiałów promocyjnych (otwarcia, akcje specjalne, POS).
· Współpraca z osobą odpowiedzialną za social media Grupy UNIMOT w zakresie komunikacji marki AVIA.
· Rozwój materiałów POS, nadzór nad ich wdrożeniem zgodnie z identyfikacją wizualną marki AVIA na stacjach paliw.
· Analiza rynku i działań konkurencji, przygotowywanie rekomendacji marketingowych wspierających decyzje biznesowe.
· Współpraca z agencjami zewnętrznymi, zespołami sprzedaży, operacyjnym i graficznym.
· Zarządzanie budżetem marketingowym AVIA oraz raportowanie efektywności działań.
Nasze wymagania:
· Minimum 5 -letnie doświadczenia w obszarze marketingu B2C (preferowane branże: retail, paliwa, FMCG, sieci franczyzowe)
· Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki to marketing, zarządzanie, komunikacja, ekonomia
· Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych i zarządzaniu projektami
· Umiejętność pracy z budżetem marketingowym i analizą efektywności działań
· Doświadczenie w koordynowaniu pracą zespołu
· Praktyczna znajomość narzędzi i kanałów marketingowych (offline i online)
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· Samodzielność i doskonała organizacja pracy
· Proaktywne podejście do realizacji zadań i kreatywność
Co oferujemy:
Możliwość pracy i rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży multienergetycznej,
premię roczną uzależnioną od wyników i osiąganych celów
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Kartę Multisport oraz Medicover Sport i ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
Dofinansowanie do kursów i szkoleń
Ubezpieczenie na życie
Pracę w modelu hybrydowym: 2 dni zdalnie i 3 dni w biurze
Dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej, która pozwoli Ci rozwijać kompetencje i zdobywać nową wiedzę
Program wellbeingowy #UNIMOTwFormie i różnorodne inicjatywy promujące dbanie o dobrostan psychiczny jak i fizyczny
Pracę w kulturze organizacyjnej opartej na wartościach: wiarygodności, współpracy, odpowiedzialności, profesjonalizmie i elastyczności, którymi kierujemy się na co dzień!
Proces rekrutacyjny:
1. Analiza aplikacji
2. Rozmowa telefoniczna
3. Spotkanie rekrutacyjne online
4. Informacja zwrotna
Rekomendowane oferty