Kogo szukamy?
Osoby z doświadczeniem na stanowisku Event Project Managera w organizowaniu eventów.
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa organizacja wydarzeń: planowanie, przygotowanie i koordynacja
- Tworzenie ofert, koncepcji, kosztorysów i strategii eventowej, harmonogramów wydarzeń
- Tworzenie prezentacji (znajomość programu Canva jest dużym atutem)
- Nadzorowanie realizacji wydarzeń i ich rozliczanie oraz kontakt z podwykonawcami
- Odpowiedzialność za wyniki finansowe projektów, realizację budżetu przychodów i kosztów
- Stała współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji: marketing, księgowość, dział prawny i kreacja
- Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami.
- Monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Prawo jazdy kat B.
- Doskonała znajomość rynku eventów i branży MICE
- Kreatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
- Odporność na stres
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność obsługi pakietu Office
- Dyspozycyjność do pracy rano, wieczorami oraz w weekendy – mogą się zdarzyć pojedyncze wyjazdy na realizacje i montaże
- Umiejętności negocjacyjne
- Umiejętności pracy w zespole i doświadczenie w prowadzeniu zespołu
Mile widziane
- znajomość języka angielskiego
- baza zaufanych dostawców
To co możemy Ci zaoferować:
- Pracę hybrydową - poniedziałki, wtorki i czwartki w biurze - warunek konieczny. Nie ma możliwości pracy wyłącznie zdalnie. Na początku przez pierwsze 3 miesiące praca wyłącznie stacjonarnie na Mokotowie.
- Opiekę medyczną do wyboru w Medicover lub Enelmed.
- Możliwość dopłaty do zajęć sportowych – karta Multisport.
- Niekorporacyjną kulturę pracy - bezpośrednie kontakty z przełożonymi, koleżeńskie relacje wśród pracowników.
- Fajne imprezy integracyjne i nietuzinkowe grille organizowane przez nasz dział eventowy czyli również przez Ciebie ☺
Etapy rekrutacji
- Analizujemy każdą nadesłaną aplikację pod kątem kluczowych kompetencji na danym stanowisku. Osoby, które w najwyższym stopniu spełnią kryteria, będą zapraszane na spotkanie rekrutacyjne.
- Pierwszy etap to rozmowa z HR Managerem poprzedzona wypełnieniem kwestionariusza rekrutacyjnego. Zależy nam głównie na tym, aby poznać dotychczasowe doświadczenia zawodowe oraz kompetencje kandydata, ale również chcemy dowiedzieć się, co jest ważne dla danej osoby oraz jakie ma oczekiwania co do swojego przyszłego pracodawcy.
- Kolejny etap, to spotkanie z HR Managerem i przedstawicielem Zarządu. Podczas tego spotkania możesz przedstawić przykładowe case study najciekawszych projektów. Interesuje nas Twoja skuteczność w pokonywaniu trudności projektowych, więc opowiedz nam o zidentyfikowanym problemie i jego rozwiązaniu.
- Dostaniesz też kilka zadań do rozwiązania, na które powinieneś poświęcić około 1-1,5 godziny.
Po zakończeniu procesu rekrutacji, wybranej osobie, która w najwyższym stopniu spełniła kryteria, zaproponujemy zatrudnienie. Niezależnie od decyzji, czy przechodzisz do kolejnego etapu rekrutacji, czy też nie, otrzymasz od nas informację zwrotną.
Jeśli spodobało Ci się nasze ogłoszenie, spełniasz wymagania i chcesz do nas dołączyć – czekamy na Twoje CV.
Pamiętaj, aby Twoje CV zawierało poniższą informację.
W celu wzięcia udziału procesie rekrutacji wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora danych: Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-737) przy ul. Niedźwiedziej 2A tel.: 48 22 549 30 03, adres e-mail: dane@uniqueone.pl. Rozumiem, że przysługuje mi prawo do dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Udostępnione dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Rozumiem, że podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.