Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi studentów anglojęzycznych

Praca biurowa

Jackowskiego 41, Poznań

Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

zatrudni w Biurze Centrum Nauczania w Języku Angielskim, na stanowisko:


Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi studentów anglojęzycznych

miejsce pracy: Poznań, ul. Jackowskiego 41


Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności:

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi studentów, dbanie o dobrą atmosferę oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku CNJA

  • prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów na podstawie obowiązujących przepisów prawa

  • układanie planów zajęć i koordynacja ich realizacji dla programów anglojęzycznych

  • obsługa systemów elektronicznych wdrożonych na Uczelni

  • umiejętność efektywnej pracy indywidualnej, zarządzania czasem i wielozadaniowości

  • budowanie i utrzymanie relacji w środowisku akademickim oraz biznesowym

  • pomoc w organizacji wydarzeń akademickich dla studentów zagranicznych


Wymagane doświadczenie i wykształcenie:

  • wykształcenie wyższe

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+)

  • preferowane doświadczenie zawodowe, które pozwoli szybko dostosować się do nowych wyzwań środowiska pracy biurowej

  • znajomość obsługi narzędzi biurowych na poziomie umożliwiającym efektywną analizę danych i raportowanie

  • zaangażowanie, entuzjazm i profesjonalizm w wykonywaniu pracy 


Mile widziane:

  • certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego 


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w Uczelni publicznej z ponad 100-letnią historią

  • możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowego 

  • pakiet świadczeń socjalnych (kartę uprawniającą do zakupu usług sportowo-kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku i inne)

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint

Mile widziane

certyfikat językowy
Oferta dodana: 27.07.2025
Lokalizacja biura