Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?
Dołączając do uPacjenta 👨⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której pacjenci mogą zamawiać domowe pobrania i dbać o profilaktykę na co dzień Naszą misją jest aktywne dbanie o zdrowie. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎
Jeśli także w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga uPacjenta czeka na Ciebie!
Na stanowisku B2B Marketing Project Manager będziesz odpowiedzialna/y tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kampanii 360 dla działu B2B.
Jeśli masz doświadczenie w pozyskiwaniu wartościowych leadów i budowaniu świadomości marki wśród klientów B2B – to stanowisko jest idealne dla Ciebie!
Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.
📋 Twoje zadania na tym stanowisku:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kampanii 360 dla działu B2B.
- Planowanie i realizacja całorocznych kampanii marketingowych B2B.
- Pozyskiwanie jakośiowych leadów (inbound)
- Bliska współpraca i bieżące wsparcie działu sales.
- Przygotowanie i zarządzanie budżetem marketingowym B2B oraz rozliczanie kampanii marketingowych.
- Wspieranie działu sprzedaży w przetargach i ofertowaniu.
- Analiza person kupujących i zrozumienie produktu oraz usługi.
- Analiza danych kampanii i wyciąganie wniosków optymalizacyjnych.
- Monitorowanie wszystkich bieżących procesów, w tym bieżących zadań, aktywnych kampanii, ich wyników (CTR, CR, ROI), alokacji zasobów i rozkładu obciążenia pracą itp.
- Współpraca z innymi działami w firmie - komunikacja ze wszystkimi interesariuszami, w tym członkami zespołu, partnerami biznesowymi i kierownictwem wyższego szczebla.
- Przygotowywanie briefów marketingowych.
- Wsparcie klientów w obszarze działań employer brandingowych oraz edukacyjnych.
- Planowanie, definiowanie zakresu projektu, opracowywanie szczegółowych planów pracy i określanie wymagań dotyczących zasobów.
- Rozwiązywanie pojawiających się problemów i proaktywne reagowanie na nie.
🎯 Nasze oczekiwania:
- Min 2 lata doświadczenia w marketingu B2B.
- Umiejętności budowania i wdrażania strategii marketingowych opartych na danych.
- Doświadczenie we współpracy z działami Sales.
- Umiejętność pisania briefów oraz definiowania potrzeb klienta.
- Umiejętność korzystania z narzędzi i kanałów marketingowych (Canva, linkedin, GA4).
- Znajomości narzędzi marketingu internetowego i trendów w obszarze digital.
- Samodzielność i branie odpowiedzialności za projekty.
- Kreatywność.
- Wychodzenie z inicjatywą.
- Umiejętność słuchania, badania potrzeb.
- Łatwość w pracy w zespole.
- Customer centric mindset.
- Umiejętności komunikacyjne i przywódcze, uzupełnione umiejętnościami technicznymi, takimi jak planowanie projektu, zarządzanie ryzykiem i budżetowanie.
🎯 Mile widziane:
- Doświadczenie we współpracy z influencerami B2B
- Doświadczenie w organizacji eventów B2B w tym konferencji.
- Obsługa narzędzia marketing automation (HubSpot)
👉 Z naszej strony oferujemy:
- Współpracę w ramach kontraktu B2B.
- Wynagrodzenie B2B 11 000 - 13 000 netto + VAT.
- Prywatną opiekę medyczną LuxMed. 👩⚕️
- Kartę MultiSport.🤸♂️
- Super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień.
- Zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny. 🩸
- Praca w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze, nasze biuro mieści się przy ul. Kuklińskiego 17A w Krakowie lub w Central Point przy ul.Marszałkowskiej w Warszawie.
- dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Przy współpracy na umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne.
- Dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny. 🎂
👉Jak wygląda proces rekrutacji
- rozmowa online z HR, aby się lepiej poznać - maks. 45 min.
- zadanie rekrutacyjne
- rozmowa online z Head of Marketing, Head of Sales oraz COO
- decyzja 😉