Opis stanowiska:
Poszukujemy samodzielnego i proaktywnego specjalisty, który zaprojektuje i wdroży procesy automatyzacji generowania leadów oraz komunikacji sprzedażowej i marketingowej, z wykorzystaniem dostępnych narzędzi na rynku.
Na dalszym etapie osoba ta będzie odpowiedzialna za utrzymanie i bieżącą obsługę tych procesów.
To elastyczna współpraca w niepełnym wymiarze czasu, z możliwością przedłużenia w zależności od wyników.
Zakres obowiązków:
Dobór i konfiguracja narzędzi do automatyzacji sprzedaży i komunikacji (np. platformy do outreachu LinkedIn, automatyzacja e-maili, itd.)
Tworzenie i wdrażanie zautomatyzowanych ścieżek generowania leadów zgodnych z profilem klienta
Projektowanie i uruchamianie automatyzacji marketingowej (np. sekwencje e-mailowe, triggery behawioralne, lead nurturing)
Współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu dopasowania komunikacji, segmentacji i harmonogramu
Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań automatyzacyjnych (konwersja, współczynnik odpowiedzi, dostarczalność)
W przyszłości – bieżąca obsługa i aktualizacja narzędzi, kampanii i treści
Wymagania:
Min. 2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami do automatyzacji sprzedaży lub marketingu (np. Apollo.io, Linkedin, Zapier, Lemlist, HubSpot, Expandi, Instantly, Mailchimp, ActiveCampaign)
Znajomość strategii generowania leadów B2B, najlepiej w branży IT
Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do generowania leadów opartych na sztucznej inteligencji.
Samodzielność, komunikatywność i inicjatywa
Oferujemy:
Elastyczną współpracę na część etatu (liczba godzin/dni do uzgodnienia)
Pracę zdalną
Swobodę w doborze narzędzi i rozwiązań
Możliwość rozwoju roli w kierunku stałej obsługi procesów marketingowo-sprzedażowych
Rekomendowane oferty