Specjalista ds. Automatyzacji Sprzedaży i Marketingu (niepełny wymiar czasu)
Nowa
Marketing

Specjalista ds. Automatyzacji Sprzedaży i Marketingu (niepełny wymiar czasu)

Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

automatyzacja marketingowa

marketing

automatyzacja sprzedaży

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

Poszukujemy samodzielnego i proaktywnego specjalisty, który zaprojektuje i wdroży procesy automatyzacji generowania leadów oraz komunikacji sprzedażowej i marketingowej, z wykorzystaniem dostępnych narzędzi na rynku.


Na dalszym etapie osoba ta będzie odpowiedzialna za utrzymanie i bieżącą obsługę tych procesów.


To elastyczna współpraca w niepełnym wymiarze czasu, z możliwością przedłużenia w zależności od wyników.


Zakres obowiązków:

  • Dobór i konfiguracja narzędzi do automatyzacji sprzedaży i komunikacji (np. platformy do outreachu LinkedIn, automatyzacja e-maili, itd.)
  • Tworzenie i wdrażanie zautomatyzowanych ścieżek generowania leadów zgodnych z profilem klienta
  • Projektowanie i uruchamianie automatyzacji marketingowej (np. sekwencje e-mailowe, triggery behawioralne, lead nurturing)
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu dopasowania komunikacji, segmentacji i harmonogramu
  • Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań automatyzacyjnych (konwersja, współczynnik odpowiedzi, dostarczalność)
  • W przyszłości – bieżąca obsługa i aktualizacja narzędzi, kampanii i treści


Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami do automatyzacji sprzedaży lub marketingu (np. Apollo.io, Linkedin, Zapier, Lemlist, HubSpot, Expandi, Instantly, Mailchimp, ActiveCampaign)
  • Znajomość strategii generowania leadów B2B, najlepiej w branży IT
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do generowania leadów opartych na sztucznej inteligencji.
  • Samodzielność, komunikatywność i inicjatywa


Oferujemy:

  • Elastyczną współpracę na część etatu (liczba godzin/dni do uzgodnienia)
  • Pracę zdalną
  • Swobodę w doborze narzędzi i rozwiązań
  • Możliwość rozwoju roli w kierunku stałej obsługi procesów marketingowo-sprzedażowych