Inspektor Ds. Wsparcia Użytkowników It

Inżynieria

Inspektor Ds. Wsparcia Użytkowników It

Inżynieria

plac Bankowy, Warszawa

Urząd m.st. Warszawy

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

ISO 20000
ISO 9000:x
Service Desk
Prince2
infrastruktura

Opis stanowiska




Oferta nr UM/8791/2025/IT/ŁKO


Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa


Inspektor Ds. Wsparcia Użytkowników IT w Wydziale Wsparcia Użytkownika Biura Informatyki


Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 listopada 2025 r.


Zakres zadań


Główne odpowiedzialności:

  • obsługa wsparcia użytkownika w zakresie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz sprzętu telekomunikacyjnego,

  • administrowanie narzędziami wspierającymi zarządzanie usługami IT,

  • planowanie i realizacja zakupów oprogramowania i sprzętu komputerowego,

  • nadzór nad użytkownikami sieci teleinformatycznej,

  • identyfikacja nowych rozwiązań technologicznych.


Charakterystyka pracy:

  • wsparcie aplikacyjne użytkowników poprzez współpracę z dostawcami oprogramowania oraz nadzór nad licencjami i umowami serwisowymi,

  • analiza rynku i identyfikacja najlepszych rozwiązań pod kątem jakości, ceny oraz zgodności z wymaganiami organizacji,

  • zapewnienie ciągłości działania stanowisk komputerowych i urządzeń mobilnych użytkowników końcowych,

  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz współpraca z Biurem Zamówień Publicznych w zakresie procedur zakupowych,

  • wsparcie użytkownika krytycznego w zakresie sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania biurowego,

  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,

    • ustawa Prawo zamówień publicznych,

    • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.


Warunki pracy

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro 7. Budynek wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz w innych lokalizacjach.


Oferujemy

  • umowę o pracę,

  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),

  • rozwój zawodowy,

  • trzynaste wynagrodzenie,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,

  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.


Niezbędne wymagania

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa¹,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • umiejętność obsługi komputera², w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,

  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zespole Service Desk,

  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, samodzielność, dążenie do rezultatów, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

¹ Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

² Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.


Dodatkowe wymagania

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie kierunków informatycznych,

  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednym z wymienionych obszarów:

    • znajomość zbioru dobrych praktyk IT w postaci biblioteki ITIL, znajomość jednej z metodyk zarządzania projektami IT – preferowana PRINCE2,

    • znajomość procedur ISO 9000:x, ISO 20000.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.³


Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

  • list motywacyjny,

  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu⁴,

  • oświadczenie o: − posiadanym obywatelstwie, − pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, − nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, − posiadaniu nieposzlakowanej opinii, − wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.


Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.


Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

³ W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. ⁴ O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.


Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl)


Wymagane umiejętności

ISO 20000
ISO 9000:x
Service Desk
Prince2
infrastruktura

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.10.2025

Inspektor Ds. Wsparcia Użytkowników It

Podsumowanie oferty

Inspektor Ds. Wsparcia Użytkowników It

plac Bankowy, Warszawa

Urząd m.st. Warszawy

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Urząd m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie - (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca