VAN cargo S.A. oferuje usługi spedycji międzynarodowej. Jest jednym z podmiotów grupy VAN specjalizującej się w branży TSL. Jako grupa obecnie zatrudniamy ponad 700 pracowników w 40 oddziałach w Europie. Działamy w oparciu o własny, przyjazny system funkcjonowania tak, aby zapewnić pracownikom rozwój, satysfakcję i dobrą atmosferę.
Twój zakres obowiązków:
- planowanie i organizacja transportu międzynarodowego oraz krajowego
- optymalizacja kosztów transportowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami
- nadzór nad obiegiem dokumentów przewozowych
Nasze wymagania:
- min. 3 lat doświadczenia w zakresie działań operacyjnych i handlowych
- znajomość rynku klientów i przewoźników
- zaangażowanie, samodzielność i przedsiębiorczość
- nastawienie na pracę zespołową
- wyższe wykształcenie (niekoniecznie kierunkowe)
- znajomość języka angielskiego (min. B1) (atutem będzie znajomość innych j. obcych)
To oferujemy:
- umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe
- pakiet benefitów m.in. karty Multisport, program kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- autonomię, samodzielność w podejmowaniu decyzji
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacji o europejskim zasięgu
- pracę w firmie, która łączy stabilną pozycję na rynku i trzydziestopięcioletnie doświadczenie w branży z innowacyjną technologią i współczesnym spojrzeniem na potrzeby pracowników