Kierownik Zespołu Marketingu
Nowa
Marketing

Kierownik Zespołu Marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

marketing

Google Analytics

marketing b2b

Opis stanowiska

Kierownik Zespołu Marketingu


Twój zakres obowiązków 

  • Projektowanie i wdrażanie kompleksowych projektów marketingowych, ściśle dopasowanych do celów firmy 

  • Prowadzenie kampanii wielokanałowych – od planowania, przez egzekucję, po analizę wyników 

  • Zarządzanie zespołem marketingowym - wyznaczanie celów, nadzór operacyjny, mentoring, rozwój kompetencji 

  • Koordynacja działań z innymi działami (sprzedaż, produkt, obsługa klienta) 

  • Zarządzanie budżetem marketingowym i optymalizacja jego wykorzystania 

  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi, dostawcami narzędzi i technologii marketingowych 

  • Analiza trendów marketingowych i danych (m.in. kampanii, lejków sprzedażowych, ruchu, konwersji) i wdrażanie usprawnień 

  • Tworzenie i realizacja kalendarza komunikacji zewnętrznej 

  • Wsparcie działań employer brandingowych i komunikacji marki 

  • Raportowanie wskaźników efektywności marketingu (KPI), takich jak: lead generation, koszt pozyskania leada, efektywność lejków, ruch i konwersje na stronie, zaangażowanie w social media 


Nasze oczekiwania 

  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B/B2C, w tym co najmniej 2 lata w roli liderskiej 

  • Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem i projektami marketingowymi z orientacją na cele biznesowe 

  • Doświadczenie w środowisku B2B2C oraz w pracy z różnorodnymi grupami odbiorców 

  • Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej i jej egzekucji.  

  • Umiejętność skutecznego prowadzenia zapytań ofertowych i współpracy z agencjami zewnętrznymi 

  • Doświadczenie w obszarze lead generation i performance marketingu 

  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, marketing automation (np. user.com), CRM 

  • Umiejętność tworzenia i optymalizacji lejków marketingowo-sprzedażowych 

  • Silne kompetencje analityczne i podejście oparte na danych 

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia) 

  • Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej 


Szukamy osoby, która: 

  • Działa operacyjnie, ale nie traci z oczu celów strategicznych 

  • Potrafi przełożyć pomysły na konkretne wyniki 

  • Myśli analitycznie, ale nie brakuje jej kreatywności 

  • Jest skuteczna w działaniu i odporna na marketingowy chaos 

  • Umie pracować samodzielnie, ale wie, że siła tkwi w zespole 


Oferujemy

  • Po pierwsze i najważniejsze: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z dwukrotnym tytułem Employers

  • Akcje charytatywne są dla Ciebie ważne? Dla nas też – zaprosimy Cię do udziału w projektach wolontariackich. Możesz je również samodzielnie zgłosić!

  • Pomożemy Ci w rozwoju i w podnoszeniu kwalifikacji

  • Piątek weekendu początek! Wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje, więc w piątki pracujemy krócej ;)

  • Na tym nasze benefity się nie kończą: mamy m.in. kartę sportową dla Ciebie oraz Twoich bliskich, dostęp do Strefy VanityStyle Premium – holistycznej platformy online z zakresu zdrowia fizycznego i psychicznego, opiekę medyczną, przerwę wellbeingową, ubezpieczenie na życie, platformę do nauki j. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego oraz włoskiego (dla pracowników infolinii również lekcje indywidualne z lektorem!), dofinansowanie do śniadań i lunchy, owocowe wtorki, tańsze bilety do kina i teatru, dofinansowanie do wypoczynku, urlop stażowy

  • Czeka na Ciebie również wsparcie całego zespołu nie tylko podczas wdrożenia


Brzmi dobrze? Jeśli tak, to nie zwlekaj! Czekamy właśnie na Ciebie 😊