Kierownik Zespołu Marketingu
Twój zakres obowiązków
Projektowanie i wdrażanie kompleksowych projektów marketingowych, ściśle dopasowanych do celów firmy
Prowadzenie kampanii wielokanałowych – od planowania, przez egzekucję, po analizę wyników
Zarządzanie zespołem marketingowym - wyznaczanie celów, nadzór operacyjny, mentoring, rozwój kompetencji
Koordynacja działań z innymi działami (sprzedaż, produkt, obsługa klienta)
Zarządzanie budżetem marketingowym i optymalizacja jego wykorzystania
Współpraca z agencjami zewnętrznymi, dostawcami narzędzi i technologii marketingowych
Analiza trendów marketingowych i danych (m.in. kampanii, lejków sprzedażowych, ruchu, konwersji) i wdrażanie usprawnień
Tworzenie i realizacja kalendarza komunikacji zewnętrznej
Wsparcie działań employer brandingowych i komunikacji marki
Raportowanie wskaźników efektywności marketingu (KPI), takich jak: lead generation, koszt pozyskania leada, efektywność lejków, ruch i konwersje na stronie, zaangażowanie w social media
Nasze oczekiwania
Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B/B2C, w tym co najmniej 2 lata w roli liderskiej
Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem i projektami marketingowymi z orientacją na cele biznesowe
Doświadczenie w środowisku B2B2C oraz w pracy z różnorodnymi grupami odbiorców
Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej i jej egzekucji.
Umiejętność skutecznego prowadzenia zapytań ofertowych i współpracy z agencjami zewnętrznymi
Doświadczenie w obszarze lead generation i performance marketingu
Praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, marketing automation (np. user.com), CRM
Umiejętność tworzenia i optymalizacji lejków marketingowo-sprzedażowych
Silne kompetencje analityczne i podejście oparte na danych
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej
Szukamy osoby, która:
Działa operacyjnie, ale nie traci z oczu celów strategicznych
Potrafi przełożyć pomysły na konkretne wyniki
Myśli analitycznie, ale nie brakuje jej kreatywności
Jest skuteczna w działaniu i odporna na marketingowy chaos
Umie pracować samodzielnie, ale wie, że siła tkwi w zespole
Oferujemy
Po pierwsze i najważniejsze: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z dwukrotnym tytułem Employers
Akcje charytatywne są dla Ciebie ważne? Dla nas też – zaprosimy Cię do udziału w projektach wolontariackich. Możesz je również samodzielnie zgłosić!
Pomożemy Ci w rozwoju i w podnoszeniu kwalifikacji
Piątek weekendu początek! Wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje, więc w piątki pracujemy krócej ;)
Na tym nasze benefity się nie kończą: mamy m.in. kartę sportową dla Ciebie oraz Twoich bliskich, dostęp do Strefy VanityStyle Premium – holistycznej platformy online z zakresu zdrowia fizycznego i psychicznego, opiekę medyczną, przerwę wellbeingową, ubezpieczenie na życie, platformę do nauki j. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego oraz włoskiego (dla pracowników infolinii również lekcje indywidualne z lektorem!), dofinansowanie do śniadań i lunchy, owocowe wtorki, tańsze bilety do kina i teatru, dofinansowanie do wypoczynku, urlop stażowy
Czeka na Ciebie również wsparcie całego zespołu nie tylko podczas wdrożenia
Brzmi dobrze? Jeśli tak, to nie zwlekaj! Czekamy właśnie na Ciebie 😊
Rekomendowane oferty