Manager Zespołu Marketingu
Skierniewicka 16, Warszawa
VanityStyle
Manager Zespołu Marketingu
Czym będziesz się zajmować?
Projektowaniem i wdrażaniem kompleksowych projektów marketingowych, ściśle dopasowanych do celów firmy;
Prowadzeniem kampanii wielokanałowych – od planowania, przez egzekucję, po analizę wyników;
Zarządzaniem zespołem marketingowym - wyznaczanie celów, nadzór operacyjny, mentoring, rozwój kompetencji;
Koordynacją działań z innymi działami (sprzedaż, produkt, obsługa klienta);
Zarządzaniem budżetem marketingowym i optymalizacją jego wykorzystania;
Współpracą z agencjami zewnętrznymi, dostawcami narzędzi i technologii marketingowych;
Analizą trendów marketingowych i danych (m.in.kampanii, lejków sprzedażowych, ruchu, konwersji) i wdrażanie usprawnień;
Tworzeniem i realizacją kalendarza komunikacji zewnętrznej;
Wsparciem działań employer brandingowych i komunikacji marki;
Raportowaniem wskaźników efektywności marketingu (KPI), takich jak: lead generation, koszt pozyskania leada, efektywność lejków, ruch i konwersje na stronie, zaangażowanie w social media;
Gotowy/a do złożenia aplikacji? Najpierw sprawdź, czy:
Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B (firmy z poziomem zatrudnienia od 5 pracowników);
Masz doświadczenie w marketingu B2C;
Posiadasz doświadczenie min. 2 lata w roli managerskiej, w tym umiejętność skutecznego zarządzania zespołem i projektami marketingowymi z orientacją na cele biznesowe;
Możesz pochwalić się doświadczeniem w obszarze lead generation (B2B) i performance marketingu;
Posiadasz doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej i jej egzekucji;
Koordynowałeś współpracę z agencjami marketingowymi;
Znasz praktycznie narzędzia: Google Analytics, marketing automation (np. user.com), CRM;
Posiadasz umiejętność tworzenia i optymalizacji lejków marketingowo-sprzedażowych;
Wyróżniasz się kompetencjami analitycznymi i podejściem opartym na danych;
Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia);
Cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej;
Szukamy osoby, która:
Działa operacyjnie, ale nie traci z oczu celów strategicznych;
Potrafi przełożyć pomysły na konkretne wyniki;
Myśli analitycznie, ale nie brakuje jej kreatywności;
Jest skuteczna w działaniu i odporna na marketingowy chaos;
Umie pracować samodzielnie, ale wie, że siła tkwi w zespole;
Pracując u nas otrzymujesz w pakiecie:
Po pierwsze i najważniejsze: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z dwukrotnym tytułem Employers;
Akcje charytatywne są dla Ciebie ważne? Dla nas też – zaprosimy Cię do udziału w projektach wolontariackich. Możesz je również samodzielnie zgłosić!
Pomożemy Ci w rozwoju i w podnoszeniu kwalifikacji;
Piątek weekendu początek! Wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje, więc w piątki pracujemy krócej ;)
Na tym nasze benefity się nie kończą: mamy m.in. kartę sportową dla Ciebie oraz Twoich bliskich, dostęp do Strefy VanityStyle Premium – holistycznej platformy online z zakresu zdrowia fizycznego i psychicznego, opiekę medyczną, przerwę wellbeingową, ubezpieczenie na życie, platformę do nauki j. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego oraz włoskiego (dla pracowników infolinii również lekcje indywidualne z lektorem!), dofinansowanie do śniadań i lunchy, owocowe wtorki, tańsze bilety do kina i teatru, dofinansowanie do wypoczynku, urlop stażowy;
Czeka na Ciebie również wsparcie całego zespołu nie tylko podczas wdrożenia;
Brzmi dobrze? Jeśli tak, to nie zwlekaj! Czekamy właśnie na Ciebie 😊